algemene discussie | Nintendo

Ik volg u.. maar tegelijk ook niet. Galaxy games en alle 3D Mario games al redelijk wat opnieuw gespeeld. Het zijn games die gewoon geen gelijke kennen, en ook zogoed als niet verouderen. Is het veel geld voor een re-release? Sure. Teveel? Gezien ze al vele malen hun winst over hebben gehaald. Yeah fuck yeah. Maar is het nog steeds fun van begin tot eind en zijn er veel betere 3D platformers buiten Nintendo om? Hell no. Er is gewoon niemand dat zelfs maar probeert om te concurreren.

Het lijken ook wel degelijke remasters te worden.
Als dit in combinatie met de film leidt tot een Galaxy 3, dan hebben ze alvast mijn volledige goedkeuring :p

Dan nog een volledige nieuwe game kost nu al zo'n 70-80 euro.. Maar een remaster voor 70 Euro? Toch veel geld voor een game waar men praktisch kleine dingen aan toevoegt? 35-40 Euro zou ik een geschiktere prijs vinden, ik ben realistisch en spendeer niet blindelings mijn geld dag 1 aan toestellen, games, etc.. full price.. Veel remasters zijn ook naar mijn mening overpriced, maar gelukkig dalen deze wel in prijs na een tijdje. Bij Nintendo mag je al blij zijn als men eens korting geeft... Int leven moet je kritisch zijn... Dat het goede games zijn en dat er idd amper zulke games zijn weet ik wel maar daar draait niet direct om..

Voor Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 maak ik wel een uitzondering denk ik. 't Is duur, maar het zijn schitterende games. Super Mario Galaxy staat ongetwijfeld in mijn top 5 van beste games.

Meh, Super Mario Galaxy zat al in de Switch Mario 3d All Stars. Nu nog eens 70 EUR betalen voor uiteindelijk alleen Galaxy 2 te kunnen spelen is wel zuur.

De Wonder update zal ook wel 20 EUR zijn vermoedelijk? Wordt wel een dure aangelegendheid zo.

Zolang mensen deze te dure games blijven kopen doen ze gewoon verder. Dan vraagt men zich af waarom mensen dan alternatieven zoeken om deze games wel te kunnen spelen maar niet te kopen.. Je kan blijkbaar de game apart kopen als je die 3D all stars hebt voor €40...

Het wordt idd een dure aangelegenheid.. Das ook de reden dat ik momenteel geen Switch 2 zal aankopen.. De prijzen moeten ergens gerechtvaardigd zijn en dat zijn ze niet..

Meh, Super Mario Galaxy zat al in de Switch Mario 3d All Stars. Nu nog eens 70 EUR betalen voor uiteindelijk alleen Galaxy 2 te kunnen spelen is wel zuur.

De Wonder update zal ook wel 20 EUR zijn vermoedelijk? Wordt wel een dure aangelegendheid zo.
De spellen worden digitaal apart aangeboden.

Zolang mensen deze te dure games blijven kopen doen ze gewoon verder. Dan vraagt men zich af waarom mensen dan alternatieven zoeken om deze games wel te kunnen spelen maar niet te kopen.. Je kan blijkbaar de game apart kopen als je die 3D all stars hebt voor €40...

Iedereen kan de games digitaal kopen.
Ik heb 3D all stars en ging galaxy 1 nog eens spelen, maar de nieuwe versie ziet er beter uit, alles is opnieuw gerenderd ook.
En galaxy 2 heb ik nooit gespeeld, toen was de interesse in de wii al weg. Dus die moet ik hebben.

70€ is wel duur idd en volgens mij tov 3D all stars geen tijdelijk aanbod. Dus mss even kijken voor 2de hands, maar vaak zet dat niet veel zoden aan de dijk voor nintendo games.

Iemand ervaring met :
8bitdo wireless usb adapter?

Ik ben van plan om Playstation edge controller aan te sluiten, maar je hebt versie 1 en 2 (zwart en oranje)

Welke versie koop ik best? Ik was eerst van plan om een 8bitdo controller te kopen, ook heel goed, maar als ik met men edge kan spelen, waarom niet...

De NS 2 pro controller is toch niet al dat en er lijkt wat input delay op te zitten...

Het was veel te duur, maar geld is maar een getal zeker... Wel knap dat de doos van nintendo binnenin bedrukt is met Mario.

IMG-7871.jpg

Galaxy 1+2 starten op als switch game (logo rechts onderin bij opstarten) en niet als switch 2 games. Is dat zo? Of mis ik een update?

Klopt, maar op switch draait het op 1080p en op switch 2 in 4k. Daar is toch een update voor nodig..
Download volgens mij gewoon automatisch.
Kunt altijd voor zekerheid op SMG gaan staan op uw startscherm, dan op kruisje op uw controller drukken en dan software update (via internet) kiezen.

Ik heb juist SM Odyssey ingestoken voor de eerste keer. Ik zal asap waarschijnlijk wel SMG kopen. Ik vond dat de beste platformer ooit. Maar 70 EUR is wel stevig.

Het was veel te duur, maar geld is maar een getal zeker... Wel knap dat de doos van nintendo binnenin bedrukt is met Mario.

IMG-7871.jpg
Hier ook toegekomen, zonder de game aangezien ik digitaal ben gegaan en de code reeds via mail heb ontvangen.
Die bedrukte dozen kende ik al, maar ik was verrast dat er nog een gratis Nintendo Magazine in zat.
Helaas wel in het Frans. Bij jou ook?

Terug
Bovenaan