Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens AiZon dock zonder de extra koeling fan vind ik toch een risico eigenlijk...
De Lenovo Legion Go 2 gaat in de volgende maanden uitkomen is een 8.8 inch scherm, volledig in OLED.Er is blijkbaar niet eens een oled scherm beschikbaar in die grootte... De asus/Xbox handheld die er gaat komen van rond de 700 euro gaat zelfs geen oled scherm hebben. Het bestaat niet en als het zou bestaan zou het en te duur zijn, en zo veel batterij vreten dan het handheld gebeuren veel minder interessant zal zijn.
Join us on Sept 12 at 6am PT for a Nintendo Direct! Tune in for roughly 60 minutes of information on upcoming Nintendo Switch 2 and Nintendo Switch games.
75/100 euro is nu niet meteen waardeloosMijn Switch 1 is nog in nieuwstaat en is helaas waardeloos nu denk ik, er staan er honderden te koop...

copium.jpg
Bevestigd voor release op pc/xbox/ps!Hopelijk is DQ7 ook op andere platformen.
Anders weer extra druk om de Switch 2 te kopen
DQ7 op switch 2 ook alweer een keycard... waar de eerste switch de console was om JRPG's te kopen/spelen, valt dit nu tegen. Afwachten hoe de switch-editie draait (op de switch2), anders wordt het PS5.
Nu alle 3D-games van Mario op de switch zijn, hopelijk nog ergens een 2D all stars als ultieme viering.

Oh, maar ik geef niet echt iemand "de schuld". Dat zou ook veel te simplistisch zijn om dat bij 1 partij te leggen. De situatie is zoals ze is (voor meerdere redenen lijkt mij, zie verder), en ik trek mijn conclusie. En de markt zal dan doen wat hij doet.Ik vind het ook zeer teleurstellend om deze overgang naar GKC te zien op switch2. Ergens lijkt het simpel om de schuld bij uitgevers/ontwikkelaars te leggen -> waarom krijgt ge het niet op een gewone cartridge?
Anderzijds... waarom heeft nintendo geen extra middelen ingezet om te zien dat de cartridges genoeg ruimte hebben of niet zo duur zijn voor uitgevers?
Ik wil wel een beetje een switch-collectie opbouwen op fysieke media, inclusief switch 2, maar als je elke keer ziet dat het gewoon een "code in a box" of GKC is, dan loop je terug naar ps5 of kan je het net zo goed op steam kopen.