algemene discussie | Nintendo

Dan toch teken van leven gekregen van dbrand... Volgende week gaat ie shippen...

Edit: weet iemand hoe lang de shipping duurt? Van deur tot deur? Gemiddelde tijd dus?

Laatst bewerkt:
Ben wel beetje teleurgesteld in het scherm van de Switch 2.
Zo'n dikke zwarte randen daar rond, dat hadden ze toch wat mooier kunnen afwerken/opvullen.
Snap ook niet waarom ze niet ineens voor een oled scherm zijn gegaan.

*edit*
Toen ik hem voor de eerste keer uit de doos haalde was ik onder de indruk dat het scherm zoveel groter is dan de eerste switch.
Tot je hem aanzet en ziet dat het scherm maar voor 90% word gebruikt.
In praktijk is het scherm amper groter dan de switch 1.
Omdat er geen 1080p 120hz OLED schermen zijn van die grootte. Scherm ziet er super goed uit vind ik en ik heb een OLED steam deck

Ik heb intussen de vernieuwde grips gekregen en heb de oude nog liggen. Ik had geen problemen met dat ze te gemakkelijk loskomen. Ik kan niet garanderen dat ze voor jou ook goed gaan zijn, maar als je het wilt riskeren kan je ze gratis ophalen in het Gentse of de verzendingskosten op jou nemen en dan stuur ik ze op.

Gisteren toegekomen en geïnstalleerd. Ze komen idd niet makkelijk los, je moet er al mee zwaaien denk ik voor het loskomt.
Toen ik speelde vond ik ze eerst niet heel goed, maar na wat gewenning zijn ze toch redelijk comfortabel. Van mij mogen de grips nog wat dikker zijn, maar dit is wel al heel veel beter. Aangezien de switch comfortabeler is, zo in het dock en mijn hoesje (zit daar wel nooit in) past laat ik ze erop staan. Klaar voor silksong.

Gisteren toegekomen en geïnstalleerd. Ze komen idd niet makkelijk los, je moet er al mee zwaaien denk ik voor het loskomt.
Toen ik speelde vond ik ze eerst niet heel goed, maar na wat gewenning zijn ze toch redelijk comfortabel. Van mij mogen de grips nog wat dikker zijn, maar dit is wel al heel veel beter. Aangezien de switch comfortabeler is, zo in het dock en mijn hoesje (zit daar wel nooit in) past laat ik ze erop staan. Klaar voor silksong.
Veel plezier ermee! Beter zo dan dat ze op een afvalberg belanden.

Manman, die Aramex is van de hoogsten brol als shipper, pakje is op 30/08 vertrokken in Canada (dbrand), ligt momenteel al 3 dagen stof te vangen in Tsjechië... Van 05/09 dus, stil, gewoon niks

Wat zijn de ervaringen? Kan een Switch 2 kopen van een maand oud voor iets minder dan 400 euro... ik moet BOTW nog uitspelen maar ik weiger verder te spelen voor ik een switch 2 heb :p en TOTK al helemaal nog niet aan begonnen.

Games die momenteel uit zijn als switch 2 exclusives zijn niet zo interessant voor mij, maar ik denk niet dat de prijs van een occasie het komende jaar niet echt onder de 350 zal zakken?

Wat zijn de ervaringen? Kan een Switch 2 kopen van een maand oud voor iets minder dan 400 euro... ik moet BOTW nog uitspelen maar ik weiger verder te spelen voor ik een switch 2 heb :p en TOTK al helemaal nog niet aan begonnen.

Games die momenteel uit zijn als switch 2 exclusives zijn niet zo interessant voor mij, maar ik denk niet dat de prijs van een occasie het komende jaar niet echt onder de 350 zal zakken?
Ik verwacht dat nintendo volgend jaar een OLED versie gaat aankondigen. Waardoor de prijs van de huidige modellen lager gaan zijn.
Langs de andere kant is de switch 2 een stevige upgrade van 1 en gaan de games vlotter draaien.

Ik verwacht dat nintendo volgend jaar een OLED versie gaat aankondigen. Waardoor de prijs van de huidige modellen lager gaan zijn.
Langs de andere kant is de switch 2 een stevige upgrade van 1 en gaan de games vlotter draaien.
De switch 2 is nog maar juist uit en ge verwacht volgend jaar al een aankondiging van de nieuwe versie? :unsure:

De switch 2 is nog maar juist uit en ge verwacht volgend jaar al een aankondiging van de nieuwe versie? :unsure:
Gezien het succes.. verschiet er maar niet van.

In ieder geval, tevreden hier. Speel wel grotendeels docked, maar zelfs in handheld een degelijke upgrade. Zelfs het scherm @hummel :p

En ik moet aan mijn grootste reden voor een Switch 2, Bananza, nog beginnen.

Ik blijf er wel bij, originele Switch met Split Pad Pro's blijft wel piek "handheld" waar ik overal wel met kan spelen. Switch 2 met de stand effe aan tafel is best ok maar zoals de Steam Deck te groot en vooral log om lange tijd relax met te spelen. Eens aan het kijken om met een heavy duty mic stand een degelijk schermhouderke te maken.

Ja voor mij heeft oled weinig meerwaarde gezien ik 99% docked speel, dus tenzij er iets anders aan verandert niet de moeite voor mij.

Die consolehouder is wel niet feilloos... Je kan met 1 hand eruit nemen maar je moet lichtjes met 1 vinger afduwen... In alle geval wel beter dan de stock optie, en presenteert wel mooi

Terug
Bovenaan