Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij op 8 juli verzonden, 16 juli ontvangenDan toch teken van leven gekregen van dbrand... Volgende week gaat ie shippen...
Edit: weet iemand hoe lang de shipping duurt? Van deur tot deur? Gemiddelde tijd dus?
Wie was de shipper? Hier is het aramex, ik leesin sommige reviews wel dat ze aan de deur nog eens shipping laten betalen terwijl die al betaald werd bij de order...Bij mij op 8 juli verzonden, 16 juli ontvangen

Ook Aramex, door DPD aan huis gebracht. Geen gedoe gehad met extra kosten.Wie was de shipper? Hier is het aramex, ik leesin sommige reviews wel dat ze aan de deur nog eens shipping laten betalen terwijl die al betaald werd bij de order...![]()
Omdat er geen 1080p 120hz OLED schermen zijn van die grootte. Scherm ziet er super goed uit vind ik en ik heb een OLED steam deckBen wel beetje teleurgesteld in het scherm van de Switch 2.
Zo'n dikke zwarte randen daar rond, dat hadden ze toch wat mooier kunnen afwerken/opvullen.
Snap ook niet waarom ze niet ineens voor een oled scherm zijn gegaan.
*edit*
Toen ik hem voor de eerste keer uit de doos haalde was ik onder de indruk dat het scherm zoveel groter is dan de eerste switch.
Tot je hem aanzet en ziet dat het scherm maar voor 90% word gebruikt.
In praktijk is het scherm amper groter dan de switch 1.
Ik heb intussen de vernieuwde grips gekregen en heb de oude nog liggen. Ik had geen problemen met dat ze te gemakkelijk loskomen. Ik kan niet garanderen dat ze voor jou ook goed gaan zijn, maar als je het wilt riskeren kan je ze gratis ophalen in het Gentse of de verzendingskosten op jou nemen en dan stuur ik ze op.
Veel plezier ermee! Beter zo dan dat ze op een afvalberg belanden.Gisteren toegekomen en geïnstalleerd. Ze komen idd niet makkelijk los, je moet er al mee zwaaien denk ik voor het loskomt.
Toen ik speelde vond ik ze eerst niet heel goed, maar na wat gewenning zijn ze toch redelijk comfortabel. Van mij mogen de grips nog wat dikker zijn, maar dit is wel al heel veel beter. Aangezien de switch comfortabeler is, zo in het dock en mijn hoesje (zit daar wel nooit in) past laat ik ze erop staan. Klaar voor silksong.
en TOTK al helemaal nog niet aan begonnen.Ik verwacht dat nintendo volgend jaar een OLED versie gaat aankondigen. Waardoor de prijs van de huidige modellen lager gaan zijn.Wat zijn de ervaringen? Kan een Switch 2 kopen van een maand oud voor iets minder dan 400 euro... ik moet BOTW nog uitspelen maar ik weiger verder te spelen voor ik een switch 2 heben TOTK al helemaal nog niet aan begonnen.
Games die momenteel uit zijn als switch 2 exclusives zijn niet zo interessant voor mij, maar ik denk niet dat de prijs van een occasie het komende jaar niet echt onder de 350 zal zakken?
De switch 2 is nog maar juist uit en ge verwacht volgend jaar al een aankondiging van de nieuwe versie?Ik verwacht dat nintendo volgend jaar een OLED versie gaat aankondigen. Waardoor de prijs van de huidige modellen lager gaan zijn.
Langs de andere kant is de switch 2 een stevige upgrade van 1 en gaan de games vlotter draaien.

Gezien het succes.. verschiet er maar niet van.De switch 2 is nog maar juist uit en ge verwacht volgend jaar al een aankondiging van de nieuwe versie?![]()

Nieuwe versie? Nee gwn een switch 2 met een oled scherm. Kleine update juist genoeg om de 1 jarige launch van Switch 2 te vieren.De switch 2 is nog maar juist uit en ge verwacht volgend jaar al een aankondiging van de nieuwe versie?![]()