algemene discussie | Nintendo

Ik snap echt niet dat mensen af komen met YouTube filmpjes en klagen over het scherm, in mijn ogen met wat ik zie is het scherm dik ok.

Je kunt alles over analyseren maar waar stopt het dan scherm is gewoon fijn niets van krassen.
Je ziet dat vaak in die yt reviews. Een perfect goede oled tv wordt dan dankzij allerhande tools gemeten om dan te zeggen dat het beeld toch minder scherp is dan scherm x. Dit terwijl je dat met het menselijke oog gewoon niet merkt

Je ziet dat vaak in die yt reviews. Een perfect goede oled tv wordt dan dankzij allerhande tools gemeten om dan te zeggen dat het beeld toch minder scherp is dan scherm x. Dit terwijl je dat met het menselijke oog gewoon niet merkt
Ge merkt dat zeker met het blote oog.
Het boeit de meeste mensen gewoon niets/amper iets.

Kan iemand een (liefst draadloze) controller aanraden voor een kind dat richting de 5 jaar gaat? Ik ga sowieso ook eens proberen met de Joy-Con grip, maar lijkt mij toch niet echt comfortabel...

Kruidvat heeft/had draadloze controllers voor €20. Heb er zo ook 1 voor mijn dochter aangeschaft.

Dat scherm zal wss wat minder zijn, maar het is niet dat ge een keuze hebt als je een switch 2 wilt.
Merk daar zelf niet veel van, de keren dat ik handheld speel is dat snel genoeg voor mij.

Kruidvat heeft/had draadloze controllers voor €20. Heb er zo ook 1 voor mijn dochter aangeschaft.
Ik vermoed dat jij deze bedoelt? Ziet er wel goed uit. Geef er liefst ook niet te veel geld aan uit, want dat gaat (in al het enthousiasme) ook al eens tegen de grond gaan waarschijnlijk. 🙃 Daarom dat ik al zeker geen met kabel zou pakken, want leidt nog sneller tot accidentjes.

Ik vermoed dat jij deze bedoelt? Ziet er wel goed uit. Geef er liefst ook niet te veel geld aan uit, want dat gaat (in al het enthousiasme) ook al eens tegen de grond gaan waarschijnlijk. 🙃 Daarom dat ik al zeker geen met kabel zou pakken, want leidt nog sneller tot accidentjes.

Idd dat zijn ze. Heb voor de dochter de roze variant. Heb die aangeschaft met dezelfde gedachtengang als jij. Die pro controllers zijn duur spul, daar vertrouw ik ze nog niet mee.

Vandaag mail gehad dat de MK bundel bij dreamland ook terug op stock is, heb hem ondertussen 2tal weken geleden wel al gekocht bij mediamarkt.

Ik dacht dat switch 2 al een folie had en dus geen screenprotector nodig had? Wij spelen altijd docked dus voorlopig ook geen nood aan extra bescherming.

Daar zit toch al een soort bescherming op de Switch 2 zijn scherm. Vraag mij af waarom je dan nog een extra screenprotector nodig hebt?

Die “folie” die er al op ligt is om er gewoon voor te zorgen dat u scherm niet in gruzelementen valt als hij tegen de grond gaat. Voor de rest biedt die geen echte bescherming.

Heb dan toch dbrand gekozen, de full shebang, komt nog 23,05 $ BTW bij en 9,95 $ shipping costs, totaal is dus stukje duurder en met de huidge wisselkoers was het 118,63 euro. Is dus wel pakje duurder maar dan moet ik niet alles los kopen. Maar 1 soort van shipping available naar BE.

Al dat geneut over dat scherm is zo overroepen. Zeker met df videos, dat zijn zware miereneukers, komen dan af met videos op 33% snelheid.

Scherm is perfect in orde om te gamen.

Yes, stond overal. Weet niet of het meermaals gaat per cartridge. Kan dat wel eens testen met de switch van mijn zoontje.
Gaat nog mogen opletten, als er ene het spel leent van de bib en jullie spelen het beiden tegelijk (waardoor dezelfde cartridge id online is) kan je nog een ban aan uw broek hebben.

Ik dacht dat switch 2 al een folie had en dus geen screenprotector nodig had? Wij spelen altijd docked dus voorlopig ook geen nood aan extra bescherming.
Daar zit toch al een soort bescherming op de Switch 2 zijn scherm. Vraag mij af waarom je dan nog een extra screenprotector nodig hebt?
Je kan die laag maar beter beschermen, die laag moet in feite intact blijven om versplintering te vermijden bij een val en het geeft ook enorm veel stevigheid aan het scherm an sich, zoek maar eens filmpjes daarover op YT. Maar als er een kras in de laag zit gaat dat storen en dan ga je er sws verwijderen. Wat jij er dan opkleeft ter vervanging heeft mogelijks niet dezelfde eigenschappen.

Maar bon, iedereen doet wat hij/zij wel, tis maar een advies.

Gisteren zien staan voor 509 op bol.com voor de MKW bundel, maar uiteindelijk nog niet gekocht omwille van de beperkte hoeveelheid content specifiek voor de Switch 2 voorlopig.
Xenoblade Chronicles X draait iets beter, maar nog altijd niet aan 60 FPS, dat is spijtig... Ze launchen het spel kort voor de switch 2 en een 60fps patch uitbrengen dat lijkt mij toch niet zo veel moeite. Dat spel loopt al behoorlijk goed op de Switch dus de Switch 2 zou het moeten kunnen draaien op 4k en aan 60 fps.

Monolith Soft zou aan een nieuwe RPG bezig zijn, maar tegen dat die er is zijn we weer minstens een jaar verder vermoed ik.

Gaat nog mogen opletten, als er ene het spel leent van de bib en jullie spelen het beiden tegelijk (waardoor dezelfde cartridge id online is) kan je nog een ban aan uw broek hebben.

Is er wel een link naar de cartridge? Want je koopt dat spel gewoon in de eshop, maar nu gewoon met een korting geactiveerd.
De switch 2 versie is nu een stand-alone game.

Terug
Bovenaan