algemene discussie | Nintendo

Ik zie net dat mijn mail van coolblue enkel de controller is. Ik had de switch 2 inderdaad apart besteld. Daarvan heb ik dus nog geen nieuws...
Afwachten maar :)

Ik heb net mijn track and trace (Bpost) van Bol.com gehad :clap: hopelijk iedereen morgen zijn of haar console op release en veel gameplezier aan iedereen toegewenst :thumb:
Wanneer besteld? Ik op 4 april als 1 van de eerste bij bol, maar nog steeds niks...

Edit: net als ik dit bericht post krijg ik een track en trace van bpost haha

Van de week te weten gekomen dat Sunset riders (één van mijn favo arcade games) op de Switch verkrijgbaar is.
Kan één van jullie eens piepen of dat ook het geval zal zijn op Switch 2?

Wat heeft iedereen hier als pakket genomen?

- Switch 2 met Mario Kart World
- Nintendo Camera
- Pro Controller
- Zelda BOTW
- Zelda TOTK
- Mario Kart World (need physical)
- Bravely Default

Ben ik wel ff mee zoet.
Kan ik mss eindelijk BOTW is uitspelen na 10 keer te restarten en 150u er al ingestoken te hebben zonder ooit Ganon te mollen :rofl:

- Nintendo Camera
- Pro Controller
- Zelda BOTW
- Zelda TOTK
- Bravely Default

Ben ik wel ff mee zoet.
Kan ik mss eindelijk BOTW is uitspelen na 10 keer te restarten en 150u er al ingestoken te hebben zonder ooit Ganon te mollen :rofl:
waarom koopt ge dan de mario kart bundle als ge mario kart nog eens apart koopt?
De camera genomen voor mario party? Zie voor de rest daar niet echt een meerwaarde aan
Ik heb mario kart, zelda botw en totk, cyberpunk en nog een deel switch 1 games gekocht die ik wil herspelen zoals mario odyssee

waarom koopt ge dan de mario kart bundle als ge mario kart nog eens apart koopt?
De camera genomen voor mario party? Zie voor de rest daar niet echt een meerwaarde aan
Ik heb mario kart, zelda botw en totk, cyberpunk en nog een deel switch 1 games gekocht die ik wil herspelen zoals mario odyssee

Omdat het kan zeker? Sterker dan mezelf. Ik zie het inderdaad wel leuk worden voor mario party bv.
En MKW edition, dan laat ik gewoon de Mario physical sealed in box. Verzamel graag games.
Begin toch al een aardige collectie te krijgen. Moet gewoon nog is men big box pc games in men ouderlijk huis is gaan halen en erin stoppen.

https://cloud.clz.com/firsttimeplaythroughs/games

- Nintendo Camera
- Pro Controller
- Zelda BOTW
- Zelda TOTK
- Bravely Default

Ben ik wel ff mee zoet.
Ikke gewoon de MK world bundel. Zal dan waarschijnlijk ook nog de TOTK upgrade kopen. Vraag me wel af of ik de save kan overzetten, of dat ik helemaal opnieuw moet beginnen. Mss nog niet zo slecht om gwn opnieuw te beginnen.

Dan dat spelleke met die schapen cult, had ik eens een tijd terug gekocht op de switch om tijdens een vlucht naar Portugal te spelen. Was daar redelijk hooked aan. Mijn vriendin moest er super hard mee lachen omdat ik echt precies helemaal "in the zone" was van dat spel. Heb geen moment opgekeken tijdens de vlucht, terwijl ik normaal wel wat last heb van vliegangst en me daar ongemakkelijk voel. Maar nadien niet verder gespeeld. Dus is mss ook de moment. En dan volgende maand natuurlijk Donkey Kong Bonanza.

- Switch 2 MKW bundle
- Switch 2 MKW bundle
- pro-controller voor switch 2
- 4 screenprotectors
- 1 draagtas (Savage Raven by Skull & Co.)

Ter info, op de FB pagina van Dreamland Denderleeuw staat een post dat pre-orders vandaag nog steeds mogelijk zijn … duidelijk stock genoeg dus voor alle eerdere pre-orders!

Terug
Bovenaan