algemene discussie | Nintendo

Vergeet onze referral van bol.com niet aub :unsure:

Zou het iets zijn om een soort van pricewatch op het forum te plaatsen van populaire producten?
Zodat mensen meteen naar het product kunnen gaan met de referral.

Voorbeeld:

popu.JPG

Dreamland al de hele tijd niet mogelijk om te bestellen. Zou me straf lijken dat die allemaal uitverkocht zijn. Zijn deze nacht/ochtend online gekomen en steeds dezelfde foutmelding…

Dreamland al de hele tijd niet mogelijk om te bestellen. Zou me straf lijken dat die allemaal uitverkocht zijn. Zijn deze nacht/ochtend online gekomen en steeds dezelfde foutmelding…

Er staat ook nergens een prijs bij. (Bij de spellen/accessoires staan die er wel)

Ik denk dat de pre-orders nog open moeten gaan.

Hier ook eentje besteld bij Dreamland. Had gehoopt te kunnen afhalen in de winkel, jammer genoeg enkel thuislevering.

Release date staat daar wel een week later - was dat altijd al of omdat ze vermoeden dat hun eerste batch erdoor zit?

4Qc5sQy.png

Ik wacht wel op bol had net bonnen gekocht voor de console.
En kan me echt niet inbeelden dat alles op dag 1 uitverkocht zou zijn.

Bij Bol komt er altijd terug stock tevoorschijn. Ik gok ook niet dat de console 'sold out' zal zijn op launch. Pre-orders zijn voor hen een mooie indicatie hoe 'goed' een console het zal doen, maar zoals eerder gecommuniceerd hadden ze al gekeken om voldoende stock te voorzien om scalpers tegen te gaan en hem 'in store' te hebben. Het is ook geen covid meer (zie PS5 release). We'll see.

Koop geen waardebonnen op voorhand, lukte me niet om ze online voor de betaling te gebruiken. Ter plaatse zou het in de winkel zelf wel lukken, maar wie weet zijn ze tegen dan niet meer beschikbaar.
Bedankt om dit te melden. Hierdoor geen waarde/geschenkbonnen gekocht via mijn werk. Ik dacht eventueel naar een dreamland winkel in de buurt te gaan om 10u als er nog stock was tegen dan maar aan de telefoon zeiden ze dat in de winkel pre-orders plaatsen niet mogelijk is:S.
Dus zoals hierboven gemeld ook even bol afwachten ;-)

Ik wacht tot wanneer Bol weer terug pre-orders aanbiedt want heb daar nog cadeaubonnen van.

Bij Dreamland en Toychamp kan je een bestelling niet zomaar annuleren online dus dat risico ga ik niet nemen om daar nu al te bestellen en dan niet te kunnen annuleren als ik via Bol dan nadien een console pre-order. 😐

Terug
Bovenaan