Ik weet het niet hoor die console is ook naar kinderen gericht pakt met een game kom je aan 560 €In deze economie verwacht ik eerlijk gezegd geen prijs onder de 499 euro voor een console.
De hardware is ook wat verouderd tov correct gen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het niet hoor die console is ook naar kinderen gericht pakt met een game kom je aan 560 €In deze economie verwacht ik eerlijk gezegd geen prijs onder de 499 euro voor een console.
Steam deck en consoorten. er zijn tientallen handhelds, al jaren verkrijgbaar die beter zijn dan wat de switch 2 zal hebben.Maar dat is het net. Het ding performed weldegelijk als volwaardig console. En handheld. Zonder problemen. Plug and play. Nog steeds de enige op de markt?
in geen 1000 jaar evenaart deze ps4 pro performance. Met base ps4 DOCKED ga je al heel gelukkig mogen zijn. undocked zal dit tussen een ps3 en ps4 zitten.Er word gezegd dat hij technisch op gelijke hoogte komt met de PS4 pro. Een console die de PS5 nog niet echt kan ontlopen want laten we eerlijke zijn, een Astro Bot, Returnal en zelfs Ratchet en Clank, hadden waarschijnlijk even goed op PS4 gedraaid mits wat toegevingen aan resoluties en laadtijden.
Zot wel dat we dit allemaal al zo gedetailleerd weten zonder dat we hem ooit al in actie gezien hebben xD

. in spiderman zie je best wel wat artifacts en blur hierdoor. idem met horizon zero dawn.Ze brengen hardware uit die al serieus verouderd is. Ik ben ook niet echt hyped.Is toch niet zot?
Die tegra chip is geen geheim. Het is gewoon A + B doen. Zoek een gelijkaardige nvidia chip.
Hieronder benchmarks van een laptop 2050 ( is een ampere chip en geen turin zoals de rest van de 2000 series) en je weet wat je gaat hebben. CPu specs boeien niet zo hard. De bottleneck in die performance range is toch 99% van de tijd de gpu. De switch 1 had wel een cpu bottleneck in sommige games omdat deze 2 cores uitgeschakeld had om batterij te sparen.
Zelfde discussie als met de ps5 pro indertijd. Dat was ook al 2 jaar op voorhand gekend wat er ging in zitten. Maar door massas copium van fanboys weer de lucht in gehyped voor niks
Kijk naar de graphics van die nieuwe mario kart. Amper vershil met switch 1 . Zal wel weer zo een crossgen game zijn die op de 2 beter draait met wat meer racers en een iets hogere resolutie. Maar je moet denk ik niet verwachten dat je games zoals rdr2 of the last of us gaat spelen in handheld mode met dezelfde graphics als op een ps4 (pro).
Dat is wat je kan verwachten met de switch 2. Trek/tel van die nummers overal nog een 20% af/op en je bent er . Klein stukje hangt nog af van optimalisatie, maar niet meer gelijk vroeger waar devs magie konden doen met heel underpowerde hardware. al die crossplatform engines doen dat al voor u...
Niet de beste video want de recording kwaliteit trekt op niet veel, maar het zal echt niet veel schelen. Hier zie je ook wat dlss doet met 1080P output. again, geen vette. in spiderman zie je best wel wat artifacts en blur hierdoor. idem met horizon zero dawn.
Hogwards legacy is wel een mooie generational leap tov switch1. Je mag gewoon je verwachtingen niet te hoog leggen. Het is geen state of the art mobile chip zoals in een macbook of iphone op 3NM hé. het is een oude tegra op 8 nm, moet je ook vergelijken met mobile chips uit 2018-2020 die op dat zelfde process gebakken zijn. van 20 nanometer naar 8nm is best wel een mooie jump. Maar current gen chips zijn helaas wel al 3nm. 3nodes verder.
Madam wilt voor zoon zijn lentefeest een switch kopen. Ik ga er vanuit dat de switch 1 oled, wel goed zal zijn?
Of al overkill voor zijn 1ste spelconsole.
Is het voor een 6 of 12 jarige? Ik heb voor mijn dochter haar eerste lentefeest bewust voor de lite versie gekozen. Op die leeftijd kan dat ding nog wel eens uit de handen glippen.
Maar voor een 12 jarige zal een OLED al ruim voldoende zijn.
Madam wilt voor zoon zijn lentefeest een switch kopen. Ik ga er vanuit dat de switch 1 oled, wel goed zal zijn?
Of al overkill voor zijn 1ste spelconsole.
6j, maar met de lite gaat dat niet op de tv zeker?
Je beseft toch dat je dit post in een thread over de Switch 2? Het is een mooie cadeau maar niet bepaald futureproof, zo'n Switch gaat toch gemakkelijk vele jaren mee, en die gaat vanaf dit jaar bijna geen nieuwe games meer krijgen.
Wel interessant voor goede tweedehands deals, maar in de winkel worden Nintendo games zelden/nooit goedkoper.
Weet ik, maar ga geen 500 leggen voor een switch voor een 6jarige en hier zitten de gebruikers / kenners.
Nee klopt die is enkel handheld. Een gewone switch is voor ons volwassen handen mss wat aan de kleine kant, maar voor een 6 jarige is dat mss toch wat aan de “grote” kant. De lite is iets kleiner qua form factor, maar als het persé ook moet dienen voor op de tv valt die uiteraard al af.
@KnightOfCydonia
Voor een 6 jarige moet je volgens mij niet zo ver vooruit willen kijken, die gasten zijn nogal rap content. Kinderen zien met moeite het verschil tussen 30 en 60 fps en storen zich veel minder aan performance issues in vergelijking met ons. Mijn dochter speelt soms Minecraft op de switch en met momenten is dat een halve dia show, die heeft daar dus totaal geen last van. En de switch 1 heeft door de jaren heen een serieuze bibliotheek opgebouwd, daar gaan ze nog een tijdje zoet mee zijn hoor.
Daar is een andere thread voor maar soit.
Een apart Nintendo switch topic is er niet voor zover ik weet, er is wel de FAQ Nintendo thread waarin je dit kunt bespreken.Kan jij die terug vinden? Want zoekfunctie helpt mij daar niet echt in. Vooral buy en sell.
Bij deze verplaatst. Die andere is meer iets tijdelijks voor alle Switch 2 nieuws en speculatie, al stoorde het mij niet dat je er je vraag stelde.Kan jij die terug vinden? Want zoekfunctie helpt mij daar niet echt in. Vooral buy en sell.

Ik zou het gewoon doen. Zoek u een mooie deal voor de switch oled. Tweedehands kan je soms erg mooie koopjes vinden. Ik heb de mijne ook voor 250 incl enkele games en extra joycon´s gevonden, case en die dingen om de joycon´s in te schuiven zodat je een controller in de handen hebt.Weet ik, maar ga geen 500 leggen voor een switch voor een 6jarige en hier zitten de gebruikers / kenners.
Is toch zot om een switch te kopen terwijl letterlijk een paar weken erna de nieuwe uitkomt?Ik zou het gewoon doen. Zoek u een mooie deal voor de switch oled. Tweedehands kan je soms erg mooie koopjes vinden. Ik heb de mijne ook voor 250 incl enkele games en extra joycon´s gevonden, case en die dingen om de joycon´s in te schuiven zodat je een controller in de handen hebt.
Laat u niet leiden door de "kenners waarbij enkel het nieuwste het goede is" en geef uw kind die les tegelijkertijd ook mee. Of binnen dit en 6 jaar loop je er elk jaar de nieuwste phone voor te kopen ook omdat ze niet meekan met de vriendjes...
.Ge hebt thuis 3 Nintendo switches en een Playstation 5.Als ik mijn leven moest laten leiden door wat anderen kopen en denken, dan zou ik het toch maar triestig vinden…
Hier zijn ze 9,12 en 13 en die hebben alle 3 een switch en spelen daar nog veel op.
Tegenwoordig minder door GSM, school etc. Mijn zoontje speelt wel eens Fortnite op mijn PS5 (wordt die ook eens gebruikt) omdat die ook voelt dat 120fps veel fijner is dan 30fps, maar die vragen hier niet om een eigen andere console. Zouden ze ook niet krijgen.
Als ik aan het werk ben bvb, speelt die gewoon op zijn switch.
De jongens (12 en 13) zijn overigens wel al aan het sparen voor de switch 2, want nintendo spellen zijn leuk.
Ben blij dat ik ze goed heb opgevoed.