B belvedere86 Well-known member Gisteren om 18:17 #2.241 Net even UFC media day gezien en McGregor is speciaal teruggekomen voor zijn MacEnergy te promoten zeker? Kzet mijn geld toch op Holloway.
Net even UFC media day gezien en McGregor is speciaal teruggekomen voor zijn MacEnergy te promoten zeker? Kzet mijn geld toch op Holloway.
Knarf Well-known member Gisteren om 19:23 #2.242 McGregor ziet er uit als een wandelende grap. Dit gevecht kan toch niet serieus zijn?
Philharmoniker Active member Gisteren om 21:04 #2.243 Ik denk toch dat ge u gaat mispakken aan McGregor. Lijkt me effectief terug de serieuze Ier van weleer.
Ik denk toch dat ge u gaat mispakken aan McGregor. Lijkt me effectief terug de serieuze Ier van weleer.
kaydoh Well-known member Gisteren om 21:35 #2.244 Geen kans voor Mac. Tko in de 3de Holloway Bsd (alhoewel ik het evengoe aan Paddy zou geven) Whittaker zijn light heavy weight debut kijk ik naar uit
Geen kans voor Mac. Tko in de 3de Holloway Bsd (alhoewel ik het evengoe aan Paddy zou geven) Whittaker zijn light heavy weight debut kijk ik naar uit