Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Pereira is nu ook uitgekomen met een filmje waarin hij zegt dat die ellebogen van Gane op de achterkant van zijn hoofd volledig illegaal waren. Ik dacht dat dus ook toen ik aan het kijken was, maar aangezien er niks gezegd werd dacht ik ...ok dan
Valt toch op dat die altijd wel iets dirty doet. Hetzij iemand z'n ogen uitsteken, of wa ellebogen to the back of the head, fantastische vechter, maar da's toch echt nie nodig

Ik zie Gaethje binnen x-aantal jaar wel brabbelen als Nate Diaz. Die heeft toch ook al serieus wat schade opgelopen.
Die bedenking heb ik mij ook al gemaakt. Die heeft al serieus geïncasseerd.

+1 dat Gane een vuile vechter is. Heel vaak slagen op het achterhoofd en meestal dan nog een eye-poke

Pereira is nu ook uitgekomen met een filmje waarin hij zegt dat die ellebogen van Gane op de achterkant van zijn hoofd volledig illegaal waren. Ik dacht dat dus ook toen ik aan het kijken was, maar aangezien er niks gezegd werd dacht ik ...ok dan
Valt toch op dat die altijd wel iets dirty doet. Hetzij iemand z'n ogen uitsteken, of wa ellebogen to the back of the head, fantastische vechter, maar da's toch echt nie nodig
Herb Dean heeft een filmpje gepost als reactie op de video van Pereira.

Ik ben meer akkoord met Pereira. Ze hebben al voor veel minder waarschuwingen gegeven of punten afgetrokken.

Vind het wel klote dat Ilia verloren heeft. Keek zo hard uit naar de superfight Islam vs Topuria….

Wie is er nu nog met 0 losses?

Gaethje vs Arman
Topuria vs Paddy
Zouden 2 leuke zijn…

Terug
Bovenaan