Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Wat is uw gedachte van de rigged main event ?

Ergens heb ik zoiets van nee
..want met alle respect wie is Geathje?
hoe bedoelt ge? Gaethje is nu wel den enige die dit echt verdient imo
En die gast heeft al zoveel oorlogen meegemaakt, elke andere vechter was na die bodyshots gewoon blijven liggen denk ik

Hokit steekt wel serieus tegen. 't Is niet grappig, 't is niet plezant en het voegt voor mij echt 0,0 toe.
Ik wist niet wat ik zag met de weigh in. Nog nooit zoiets gezien.

Zijn er echt mensen die dat leuk vinden? De bedoeling ontgaat mij volledig.

fuck zalige card. Enkel Gane moest het verkloten natuurlijk.
:angry:

Topuria aan gort geklopt. Mocht nooit in de 2de ronde naar de grond zijn gegaan. Kon het daar misschien afgemaakt hebben. Maar is praat achteraf natuurlijk.

En Lewis vs Hokit was precies een nijlpaard vs een leeuw.

Ik ben precies de enige die echt compassie heeft met Ilia, die foto met zijn broer toen hij afgevoerd werd...hard
HK1MWHUXkAAxN0N.jpg

Ja Gaethje... Niet normaal hoe die zijn tegenstander steeds VERBOUWT. Wel zielige foto ja. Maar mijn respect voor hem is enkel maar gegroeid; wat een leeuw... Plus die heeft volgens mij ook een absoluut kutjaar achter de rug met zijn vechtscheiding (?).

Wat was eigenlijk de uitleg bij die dokter? Die zei eerst 'Nope, Topuria kan niet meer verder.' maar kwam daar dan op terug? Of wat gebeurde daar juist?

Ja Gaethje... Niet normaal hoe die zijn tegenstander steeds VERBOUWT. Wel zielige foto ja. Maar mijn respect voor hem is enkel maar gegroeid; wat een leeuw... Plus die heeft volgens mij ook een absoluut kutjaar achter de rug met zijn vechtscheiding (?).

Wat was eigenlijk de uitleg bij die dokter? Die zei eerst 'Nope, Topuria kan niet meer verder.' maar kwam daar dan op terug? Of wat gebeurde daar juist?
Blijkbaar zou Goddart de arts overruled hebben, omdat Ilia echt verder wou doen

't Is trouwens de broer die zegt, "we finish this fight", daarmee bedoelde hij blijkbaar niet, "we doen verder", maar eerder van, "fuck dit 't is genoeg", na dat hij zijn broer zag na de 4de ronde. Engels is uiteraard niet hun 1ste taal.

Was echt brutaal, Gaethje verbouwt echt mensen, das echt wel het woord ja, verbouwen

Edit. Heeft idd een kutjaar achter de rug denk ik, vechtscheiding, bijna zijn zoon kwijt...
En toch, ik blijf erbij, had hij na die bodyshots in de 2de, gewoon ground and pound gedaan, had Goddard het gevecht gestopt denk ik en was Ilia gewonnen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan