Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik ga volop voor Chimaev, zijn trainingskamp zou volledig op cardio gericht geweest zijn, ik zie die echt niet verliezen.
Dricus eigenlijk ook niet, maar ok

Hem net ff DC zien ragdollen ook, ok was maar al spelend, maar toch

totale overmacht maar persoonlijk vind ik echt zo saai om te zien. Hij zal de belt wss wel lang kunnen houden maar terug een saaie champ

Hoe slecht van DDP...

Heeft die eigenlijk wel getrained op takedown defence? Die reageert niet eens...

Vond het wel wat onnozel dat ze moesten recht staan? Zat toch de hele tijd te werken? Was inderdaad saai, maar dan moet je nog niet DDP een oneerlijk voordeel geven.

ik vind de stijl van MVP veel saaier. De enige reden dat de main fight zolang duurde was omdat hij erin slaagde om Chimaev (figuurlijk) op afstand te houden. Bij de meeste andere fighters zou Chimaev een sub of ko op de grond gescoord hebben.

Zou niet weten wie een antwoord kan bieden op Chimaev. Tijdens de fights spraken ze over RDR, maar die is staand niet genoeg genoeg denk ik. En ik ben niet zeker of hij op de grond wel goed genoeg is.

Wat een anti-climax seg. Gaat ook niet de meest actieve champ worden vrees ik. En dan nog; wie gaat die teek van zijn lijf kunnen houden?

Ik zou RDR er meteen tegenaan gooien. Gevoelsmatig ‘verdient’ die dat nog niet imo maar het is een wedstrijd die ik alleszins wel wil zien. Die gaan ook allebei willen tonen wie nu de beste grappler is.

Laatst bewerkt:
Pfff wat een saaie title fight. Gewoon zitten doorspoelen zelf.

Gelukkig waren de 2 wedstrijden ervoor wel nice.

Zegt die nu Dana give me that shitbelt. :laugh: . Fucking Klaas Vaak.

Wel grappig hoe Belal uitgejouwd werd in "zijn" Chicago :laugh: .

Laatst bewerkt:
Het is MMA. Dat worstelen is daar dus een onderdeel van. Zie ik liever een actievere vorm van fighten? Ja.. maar dit was indrukwekkend. Precies een leeuw die op jacht is en speelt met een gevangen reebok.
Dat DDP uiteindelijk niet afklopt zegt veel over zijn vermogen maar had wel een antwoord verwacht op de takedowns.

Het is MMA. Dat worstelen is daar dus een onderdeel van. Zie ik liever een actievere vorm van fighten? Ja.. maar dit was indrukwekkend. Precies een leeuw die op jacht is en speelt met een gevangen reebok.
Dat DDP uiteindelijk niet afklopt zegt veel over zijn vermogen maar had wel een antwoord verwacht op de takedowns.
hij zei zelf dat hij ze ging accepteren en dan eruit komen/Khamzat moe maken.
Maar Khamzat had nu echt wel géén moeite om hem neer te houden en rustig puntjes te scoren.

Khamzat zijn kamp zou ook volledig rond zijn cardio hebben gedraaid.
Zo zie je maar hoe goed Usman is

Terug
Bovenaan