Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ja maar 1 killer is niet voldoende. Hij kan moeilijk met zichzelf gaan knokken hé.
Pereira loopt rond met 247lbs nu (112 kg), dus da's een optie voor de toekomst misschien.
Maar die staat geboekt om opnieuw tegen Ankalaev te vechten, dus zal nie voor direct zijn.

Almeida, Cortes-Acosta...en dan weet ik het idd ook niemeer

Tegen Ngannou wil ik Aspinal ook wel graag zien

Enter Tom Aspinal
Het is zeker al beter dan vroeger in tijde met Lesnar, dat een Herring, Carwin enz. toppers in de divisie waren. Of Sylvia en Mir als ex kampioenen. LW, WW en MW waren altijd de meeste stacked divisies in de UFC en met het opdoeken van WEC, kwam daar al de FW's bij o.a. die ook heel stacked zijn met talenten die versatiel zijn.

Pff bullshit decision.
Van mij mocht Whittaker gewonnen zijn, alhoewel hij wel volledig gassed was op 't einde

Op basis van de regels denk ik wel dat RDR terecht gewonnen is .

Dus als iedere ronde apart gescored wordt.

Maar ik ben het niet echt altijd eens met die regels. Dat RDR bijna dood was mag voor mij veel harder meetellen.

Ik vond het wel een faire beslissing. Whittaker liet op het einde echt niks meer zien. RDR deed dan toch nog een poging…
Mja, ergens is het wel correct, maar het feit dat RDR de laatste ronde gewoon wat wou knuffelen en 0 damage gedaan heeft, klopt nie in mijn hoofd.

Mja, ergens is het wel correct, maar het feit dat RDR de laatste ronde gewoon wat wou knuffelen en 0 damage gedaan heeft, klopt nie in mijn hoofd.
Nee ik werd er ook niet vrolijk van maar Whittaker kon 'm ook echt wel niéts meer in de weg leggen.

Wel benieuwd who's next voor RDR.

Izzy z'n striking is wel zonnestelsels verwijderd van RDR's.
Maar dat gezegd zijnde, Izzy heeft het lastig met gasten die druk zetten, en awkward vechten..enter RDR

Terug
Bovenaan