kaydoh
Well-known member
TrueGane… Ik word daar niet bepaald nog warm van. De heavyweight divisie lijdt echt wel wat aan bloedarmoede imo.
Is ook al zijn 3de title fight, begint beetje belachelijk te worden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TrueGane… Ik word daar niet bepaald nog warm van. De heavyweight divisie lijdt echt wel wat aan bloedarmoede imo.
Mjah, ze hebben gewoon niemand anders vrees ik.True
Is ook al zijn 3de title fight, begint beetje belachelijk te worden
Is al altijd zo geweest dat dit de minst bezaaide divisie is qua talent.Gane… Ik word daar niet bepaald nog warm van. De heavyweight divisie lijdt echt wel wat aan bloedarmoede imo.
Enter Tom AspinalIs al altijd zo geweest dat dit de minst bezaaide divisie is qua talent.
Ja maar 1 killer is niet voldoende. Hij kan moeilijk met zichzelf gaan knokken hé.Enter Tom Aspinal
Pereira loopt rond met 247lbs nu (112 kg), dus da's een optie voor de toekomst misschien.Ja maar 1 killer is niet voldoende. Hij kan moeilijk met zichzelf gaan knokken hé.
Het is zeker al beter dan vroeger in tijde met Lesnar, dat een Herring, Carwin enz. toppers in de divisie waren. Of Sylvia en Mir als ex kampioenen. LW, WW en MW waren altijd de meeste stacked divisies in de UFC en met het opdoeken van WEC, kwam daar al de FW's bij o.a. die ook heel stacked zijn met talenten die versatiel zijn.Enter Tom Aspinal
Ik vond het wel een faire beslissing. Whittaker liet op het einde echt niks meer zien. RDR deed dan toch nog een poging…Pff bullshit decision.
Van mij mocht Whittaker gewonnen zijn, alhoewel hij wel volledig gassed was op 't einde
Mja, ergens is het wel correct, maar het feit dat RDR de laatste ronde gewoon wat wou knuffelen en 0 damage gedaan heeft, klopt nie in mijn hoofd.Ik vond het wel een faire beslissing. Whittaker liet op het einde echt niks meer zien. RDR deed dan toch nog een poging…
Nee ik werd er ook niet vrolijk van maar Whittaker kon 'm ook echt wel niéts meer in de weg leggen.Mja, ergens is het wel correct, maar het feit dat RDR de laatste ronde gewoon wat wou knuffelen en 0 damage gedaan heeft, klopt nie in mijn hoofd.
Zag dat hij Izzy in de mond nam online maar die gast is helaas ondanks legend status wel washed en easy prey.Nee ik werd er ook niet vrolijk van maar Whittaker kon 'm ook echt wel niéts meer in de weg leggen.
Wel benieuwd who's next voor RDR.
Ik hoop Dricus maar m’n geld zet ik op Chimaev.Dricus of Chimaev gasten?
Dricus 2,65, Chimaev 1,48Ik hoop Dricus maar m’n geld zet ik op Chimaev.
Wat zeggen de odds eigenlijk?