Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel toneel vind ik er niet aan. Hij heeft het net niet letterlijk gezegd dat hij dit ging doen. "Ik retire, want ik wil niet tegen Tom vechten, daarna wil ik wel superfights doen (en dus unretiren). Enkel het gedeelte tussen haakjes heeft hij niet letterlijk gezegd.Hij was echt officieel op pensioen. De hamvraag is eerder: Was het een stukje toneel of is hij gewoon echt van gedachte veranderd?![]()

Een of andere exotische stream zeker?Usyk - Dubois 2 morgen.. Iemand idee waar ik eventueel dit betalend kan zien..
Alsook.. afscheid van Dustin Poirier tegen Holloway.. In de UFC..![]()
Die is de perfecte promotor geworden, en daar blijft het ook bij. Laat die aub niet meer id ring, voor zijn eigen veiligheid.Man man, wat een clowneske versie is McGregor toch van zichzelf geworden.
Zo mee de UFC op de kaart gezet, heerlijke persconferenties,...
Ondertussen zo aan de coke en drank geraakt, slaat random mensen neer, stuurt naaktfoto's naar Azelea Banks, die persconferenties voor BKFC was ie gewoon een karikatuur van zichzelf,...
Ik zou als ik hem was ook na zijn winst, gewoon afscheid nemen. Wat heeft hij nog te winnen? Stoppen als GOAT.Afscheid als hij verliest ja

RDR zit wel op een wolk denk ik; Whittaker gaat er sport aan hebben… Hoe is die zijn ground game eigenlijk? Wellicht in het niets te vergelijken met dat van RDR?Whittaker - RDR
Ik hoop zoooo hard op Whittaker, maar het zelfvertrouwen van Reinier laat mij stressen
Rechtstaand maakt die echt 0 kans tegen de blitzen van Whittaker, maar op de grond...
Zijn Jiu Jitsu is heel goed (Black belt in Brazilian jiu-jitsu) maar 't vooral die pressure van RDR waar hij waarschijnlijk veel last mee gaat hebben. Alhoewel Whittaker ook kan worstelen, maar ok er zijn levels in he...heeft Chimaev getoondRDR zit wel op een wolk denk ik; Whittaker gaat er sport aan hebben… Hoe is die zijn ground game eigenlijk? Wellicht in het niets te vergelijken met dat van RDR?

Gane… Ik word daar niet bepaald nog warm van. De heavyweight divisie lijdt echt wel wat aan bloedarmoede imo.Aspinal tegen Gane is officieel.
Oktober.