kaydoh
Well-known member
Aah ja just, Usman kan worstelen ook -_-Vroeger had ik 100% Usman gezegd, maar Buckley is gewoon veel te explosief en beweeglijk voor Usman nu. Ik denk een zware k.o
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah ja just, Usman kan worstelen ook -_-Vroeger had ik 100% Usman gezegd, maar Buckley is gewoon veel te explosief en beweeglijk voor Usman nu. Ik denk een zware k.o
Nope Ushman gewonnen (Decision).Vroeger had ik 100% Usman gezegd, maar Buckley is gewoon veel te explosief en beweeglijk voor Usman nu. Ik denk een zware k.o
Alé jongNope Ushman gewonen (Decision).
Welke gewichtsklasse, light heavyweight?Alé mr Conor heeft nog maar ies iemand k.o geklopt in een club in Ibiza.
Goe bezig kerel, goe bezig![]()

Zag er mij eerder feather uit (den andere)Welke gewichtsklasse, light heavyweight?![]()
Jon Jones retired. Ook anti-climax van jewelste maar het werd wel tijd dat daar iets bewoog want het werd met de dag belachelijker.
www.mmafighting.com
100% mijn gevoelik hoop écht Oliveira, maar ik vrees toch Topuria.

Exact wat ik ook denk/vrees.Akkoord over de blaaskaak.
Maar, hij maakt het wel waar ook.
Cliché, maar ik hoop écht Oliveira, maar ik vrees toch Topuria. Oliveira wordt echt gewoon teveel geraakt, en als Topuria je raakt, ist licht uit.
Ben ook vooral curieus naar Topuria z'n grondwerk tegen iemand als Oliveira.
Voor de rest ook gewoon een zalige kaart.