Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En gewonnen.Straks ne Belg in actie op UFC fight night
De ‘sterren’ verdienen groot geld maar voor de rest (en die zijn met veel) is het inderdaad ‘krabben’ en hopen dat je ooit het sterrendom bereikt.En gewonnen.
Ik heb ook eens gekeken naar zijn verdiensten
bolaji-oki-net-worth-salary-contract
66k voor 3 matchen in iets meer dan een jaar tijd. Net voldoende om je voor 100% te concenteren op je sport maar dat is het dan ook.
Je moet hier alles van betalen hé (ook je crewleden)
Heb de wedstrijd gezien, heeft degelijk gevochten.En gewonnen.
Ik heb ook eens gekeken naar zijn verdiensten
bolaji-oki-net-worth-salary-contract
66k voor 3 matchen in iets meer dan een jaar tijd. Net voldoende om je voor 100% te concenteren op je sport maar dat is het dan ook.
Je moet hier alles van betalen hé (ook je crewleden)
En het is nog waar ook. Ik herinner nog dat filmke van ne MMA'er (Denk ik? Het was in in ieder geval ne prof) die zich verkleed had als Michael Jackson.

Kijk nog is goed; ik denk dat je de grap hebt gemist in deze.En het is nog waar ook. Ik herinner nog dat filmke van ne MMA'er (Denk ik? Het was in in ieder geval ne prof) die zich verkleed had als Michael Jackson.
En toen kwam ne stoere struize kerel even boel zoeken en dreigen met die fake Michael Jackson een pak slaag te verkopen (live voor de camera).
Ik moet er geen tekening bij maken wie het gevecht toen won.![]()

Denk niet dat hij weet wie Jon Jones is...Kijk nog is goed; ik denk dat je de grap hebt gemist in deze.![]()
begin echt medelijden met Aspinal te krijgen, en met al de rest in heavyweightAh right. Nu snap ik de grap wel.Denk niet dat hij weet wie Jon Jones is...

Hoeft ook nie zu manAh right. Nu snap ik de grap wel.
Van naam natuurlijk wel maar van gezicht ken ik ze belange na niet allemaal. Zo goed (live) volg ik het niet.![]()

Hij zou de overstap willen maken naar MMA, omdat ze blijkbaar van plan zijn om calf kicks te verbieden in K1? Gehoord in 'oep zn bakkes'Thian De Vries pakt zijn eerste K1-wereldtitel in Japan. 31 wedstrijden ongeslagen.
Alweer een heel straffe kamp waarbij hij de tegenstand K.O. mept in de eerste ronde. Ik maakte me serieus zorgen toen hij, net zoals onlangs in Den Haag, zelf even 'neer' ging. Maar net zoals toen recupereerde hij direct.
Sowieso is zijn plan om vroeg of laat over te schakelen naar MMA, ja. Of dat nu plots in stroomversnelling komt door het schrappen van calf kicks weet ik niet.Hij zou de overstap willen maken naar MMA, omdat ze blijkbaar van plan zijn om calf kicks te verbieden in K1? Gehoord in 'oep zn bakkes'

Er is ook een reden dat die andere Belgische topper Losene Keita blijkbaar al 3x geweigerd heeft om voor de UFC te vechten.De ‘sterren’ verdienen groot geld maar voor de rest (en die zijn met veel) is het inderdaad ‘krabben’ en hopen dat je ooit het sterrendom bereikt.
Dat is inderdaad een risico hé. Je kan in de UFC veel meer geld verdienen, maar als het niet lukt verdien je daar minder geld.Hij verdient nu in een klasse lager (veel) meer geld dan bij de UFC waar hij een minimumcontract zou krijgen.
Gaat gebeuren ook denk ikMorgenvroeg Usman Buckley.
Als Usman verliest kan ie best op pensioen gaan.
Uhu. Nu als ge Buckley zen afgelopen 6 gevechten bekijkt.. Allemaal plus 32 ofzo..Gaat gebeuren ook denk ik
Vroeger had ik 100% Usman gezegd, maar Buckley is gewoon veel te explosief en beweeglijk voor Usman nu. Ik denk een zware k.oUhu. Nu als ge Buckley zen afgelopen 6 gevechten bekijkt.. Allemaal plus 32 ofzo..
Ja wellicht wel ja.Vroeger had ik 100% Usman gezegd, maar Buckley is gewoon veel te explosief en beweeglijk voor Usman nu. Ik denk een zware k.o