Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mooi gewonnen gisteren, dat Brady Edwards ging steamrollen had ik echt wel verwacht.
Die commentaar kreeg ik wel buikloop van.

One Championship toch ook wel leuk gisteren.
Rodtang helaas maar een dikke minuut aan het werk kunnen zien.
Sam-A die op zijn 41 toch nog zijn kunnen toont.

Anane: die lengte op dat gewicht lijkt gewoon niet te stoppen. Al was Superlek niet op zijn best.

Ik zou mij toch serieus enerveren aan dat gedrag van zo een Silva. Paulo Costa kan dat ook goed. Maar die Silva staat er wel natuurlijk...

Was een leuke card!

Iemand die nu nog twijfelt aan Paddy zijn skills? Nooit begrepen dat die niet hoger wordt ingeschat.
Skills heeft nooit iemand aan getwijfeld denk ik. Wel dat hij zijn kin altijd gewoon hoog hield zonder defence en net dat is echt wel veeeeel beter geworden, ik vond hem rechtstaand echt fenomenaal vanavond, en ik ben er normaal geen fan van.

Also, Volkkkkk, wat een beest toch.

Iemand ervaring om van kickboks over te stappen naar MMA zonder enige ervaring in grappling?
Recreatief weliswaar. Ik ben er al 36.

Ik heb pas een nieuw jaar abo gekocht bij m'n huidige club. Komt nog eens 400 euro bij als ik dat in combinatie met MMA zal doen. Rash guards en verzekeringen excl.

Tijd vrijmaken zal een uitdaging zijn waardoor ik er 1x per week zou geraken. Is dat voldoende om toch ietwat mee te geraken op termijn of wacht ik beter nog een jaar tot ik toch zeker 2x per week kan gaan.

Ik weet niet of ik 400EUR (extra) zou overhebben om 1x per week te trainen.

Maar geen ervaring met grappling is echt geen punt hoor. De meeste nieuwe hebben ofwel ervaring met stand-up of grappling (of helemaal niets), maar meestal niet beiden.

Mooi van Jack, was een knappe wedstrijd.

Nu Islam tegen Jack, ik had graag Ilia tegen Islam gezien, maar ok.
Whitakker Reineer ook bevestigd.

Mooi van Jack, was een knappe wedstrijd.

Nu Islam tegen Jack, ik had graag Ilia tegen Islam gezien, maar ok.
Whitakker Reineer ook bevestigd.
Koosjer is dat niet.. Eerst pijpen van hey ge moet dat en dat bewijzen in mijn divisie.. om dan zelf zich te starlink style in hogere divisie naar de titelshot te gaan als champ..
Ufc zou daar harder in moeten zijn.

Terug
Bovenaan