Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Hah, de uitkomst was exact hoe ik het had gedacht: doorgestoken kaart/afgesproken spel met de initiatiefnemer die wint op punten. Achja, Mikey kan weer effe een aantal jaren verder rentenieren met de opbrengst en het 'omkoopgeld'.

Ik dacht dat alleen Amerikanen nog zo zot waren om te geloven dat dit een serieuze match ging worden. Ze hadden Jakey beter laten boksen tegen één van de vrouwen daarvoor, dat had niet langer dan 15 minuten geduurd voor dat geblondeerd haar tegen de grond lag.

Ook niet voor opgebleven. Taylor -Serrano was wel de moeite.

En bij de Mike dacht je dat hij ieder moment door zijn benen kon gaan. Jake Paul heeft zich mooi kunnen inhouden.

Hah, de uitkomst was exact hoe ik het had gedacht: doorgestoken kaart/afgesproken spel met de initiatiefnemer die wint op punten. Achja, Mikey kan weer effe een aantal jaren verder rentenieren met de opbrengst en het 'omkoopgeld'.

Ik dacht dat alleen Amerikanen nog zo zot waren om te geloven dat dit een serieuze match ging worden. Ze hadden Jakey beter laten boksen tegen één van de vrouwen daarvoor, dat had niet langer dan 15 minuten geduurd voor dat geblondeerd haar tegen de grond lag.

Doorgestoken kaart of niet. Dacht je nu dat Tyson Jake Paul ging verslaan?

Leek me geen doorgestoken kaart.

Behalve dat Jake Paul hem niet half dood slaat. Volgens mij had hij ook wat compassie met Tyson.

Gce6nNNWoAEiCCl

😂 😂

Leek me geen doorgestoken kaart.

Behalve dat Jake Paul hem niet half dood slaat. Volgens mij had hij ook wat compassie met Tyson.

Ja, want als twintiger in topvorm is het idd echt ongelofelijk moeilijk om te winnen van een bijna 60'er die compleet kapot is gezopen en gesnoven. Dit is zoals iemand van 20 die ergens op plaats 300 staat op de wereldranking laten tennissen tegen Björn Borg. Welke pipo nam dit gevecht serieus? Dit draaide gewoon rond de centen. Het zijn sukkels die daar 30.000+ dollar aan hebben uitgegeven om daar te gaan zitten.

Je moet het Jake Paul wel nageven, zich zo onuitstaanbaar maken dat honderden miljoenen mensen hem op zijn doos hadden willen zien krijgen van Mike Tyson.

Hoogtepunt van de avond was de vrouwenmatch
Barios vs Ramos was beste fight imo.

Ze hebben 4 fights uitgezonden:
Indiër vs Braziliaan
(Was een veteraan tegen ne beginner)
Goede match maar eenzijdig.

Dan titelfight ramos vs barios beste fight imo was ne draw, zeer technisch close gevecht met knockdowns a beide kanten.

Katie taylor vs Amanda serrano, Slordig en vuil gevecht, Katie veel kopstoten nr Amanda. Onterechte win vr Katie imo.

Tyson vs Paul was beetje wat ik verwachtte. Eerste ronden beetje actie daarna viel ie stil.
Toch content dak et nt gemist heb. De andere fights maakten het wel de moeite

Wat een gevecht Oliveira vs Chandler 😍

Hoe Chandler 4 ronden totaal gedomineerd werd en toch nog bijna kon winnen, indrukwekkend!

Die spinning leg kick van Bones kon evengoed de ribben van Miocic gebroken hebben, wat een kracht zat daar achter!

Terug
Bovenaan