Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Dubois is natuurlijk ook geen doetje. Hij wordt wel eens onderschat. Hij staat niet voor niets nu 2des op de wereldranglijst.
Joshua ... ik zou de eer aan mijzelf houden en ermee stoppen. Hij heeft een mooie carrière uitgebouwd maar ooit houdt het op.

Take your money and go home with your family.
Absoluut. Maar vrees dat zen ego te groot is. Zou het gevecht tegen Fury eigenlijk nog willen zien ook.

Absoluut. Maar vrees dat zen ego te groot is. Zou het gevecht tegen Fury eigenlijk nog willen zien ook.
Je bedoelt Joshua vs Fury? Na zijn verlies weet ik niet of dit er nog van komt. Dit leek mij toch een must win?
Wat natuurlijk ook nog kan is een rematch Joshua - Dubois moest Joshua toch willen doorgaan.
Dubois is nu sowieso de eerste challenger denk ik. En het is aan Joshua om te beslissen: Wil ik hem nog een keertje challengen of niet?

Als Osyk wint van Fury dan gaat er waarschijnlijk een rematch komen Osyk vs Dubois. (afhankelijk van de beslissing van Joshua)
Als Fury wint komt er hoogstwaarschijnlijk nog een 3de match tussen Osyk & Fury. (gewoon omdat dit het meeste geld opbrengt he)

Natuurlijk hangt het er ook vanaf hoelang Fury en/of Osyk nog willen doorgaan met boksen.

Allé ja er zijn dus nog redelijk wat opties die mogelijk zijn (als ik er even over nadenk :))

Laatst bewerkt:
Ben Jamal Saddik (Een Belgische / Marokkaanse kickbokser) is blijkbaar over de ganse lijn vrijgesproken door het gerecht wegens een gebrek aan (sterk) bewijs betreffende drugshandel en het mishandelen van personen binnen het drugsmilieu. Op zijn instagram uit hij ondertussen ook zijn ongenoegen dat hij de laatste tijd negatief in de kranten staat en dat de zaken in de HLN / gazet van Antwerpen roddel kranten helemaal niet kloppen. (Lees: Eerder out to date zijn)

Dat hij 40 maanden de cel in moet klopt (momenteel toch) blijkbaar niet (meer) en hij is ondertussen weer volop aan het trainen.

Wie hem (goed) kent weet natuurlijk dat veel mensen van zijn familie en van zijn vrienden effectief zaken doen met de mafia maar dat hijzelf omwille van zijn sport probeert daar voorlopig zoveel mogelijk van weg te blijven (toch zolang zijn carrière niet voorbij is)

Hij is natuurlijk helemaal geen doetje en hij heeft zich tov Rico Verhoeven (en anderen) regelmatig zwaar misdragen in een nog niet zo ver verleden (dat beseft hij zelf heel goed). Maar goed. Er is blijkbaar geen hard bewijs dat hij er iets mee te maken heeft dus ja bij gebrek aan twijfel zeker ???

Laatst bewerkt:
Usyk Dubois 1 blijft voor mij nog steeds een vrij dubieuze gevecht door die low blow die volgens mij wel correct was.
Dus een rematch mag wel.
Ik denk niet dat Usyk verloren had, had deze slag wel geteld. Een knock down (en de bijhorende 10 count) was het volgens mij inderdaad wel.
Anyways, ik denk dat Dubois wel een rematch verdient. Maar eerst nog Usyk vs Fury.

En wat denken de heren... Upset morgen of niet... Alex dit jaar wel heel actief en tegen stevige tegenstand.. Dus denk van niet.. Nuja.. Blijft koffiedik kijken soms.

Is een monster ja.
Gij is toch wel snugger genoeg om niet naar heavyweight te gaan.
Denk eerlijk gezegd dat die divisie lang voor Tom aspinal zal zijn.

Pffff niks aan te doen he, kerel is gewoon een monster.
Ankalaev nu aub.
En dan nog vrees ik voor Ankalaev (als hij nie worstelt)
Hw gaan en tegen Aspinal, dan ist gedaan.

Trouwens respect Rountree!

Spijtig voor Wonderboy ook.

Pereira krijgt daar in ronde 2 een higkick vol op het hoofd en blijft gewoon staan, niet normaal die gast. Heeft Rountree uiteindelijk helemaal gesloopt.

Pereira krijgt daar in ronde 2 een higkick vol op het hoofd en blijft gewoon staan, niet normaal die gast. Heeft Rountree uiteindelijk helemaal gesloopt.
Slopen is wel het correcte woord. Respect voor de vechtlust en het incasseringsvermogen van Rountree. Die was echt piepedood.

Terug
Bovenaan