Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Play gaat nu ook UFC uitzenden op Play6 waar het play sports open kanaal geïmplementeerd word. Weet niet of het live uitzendingen zullen zijn of herhalingen. Maar alleszins een leuke vooruitgang!

Perry tegen Jake Paul, dat gewichtsverschil is echt belachelijk.
Ik vrees Jake Paul op punten 😥
196 tegen 200 pond? Paul die bijna op het einde van zijn latijn was om er te geraken. Wat zal Paul zijn straks, 220 ofzo?

Maar itt Fury gaat Perry wel echt headhunten denk ik.

196 tegen 200 pond? Paul die bijna op het einde van zijn latijn was om er te geraken. Wat zal Paul zijn straks, 220 ofzo?

Maar itt Fury gaat Perry wel echt headhunten denk ik.
Yup fight night gaat die rond de 220 zijn vermoed ik.
Ja ik hoop het, maar Jake Paul gaat gewoon op afstand blijven denk ik

Ter vervanging van Tyson op 20 juli, Paul vs. Perry

Fuck yeah! Laat de 'King Of Violence' van BKFC maar eens losgaan op Paul. Ik kijk ernaar uit! Mike 'Platinum' Perry godverdomme, topper.

Edit: laat de handschoenen achterwege en Paul maakt geen schijn van kans.
ik kijk nooit naar bkfc. Maar als dat daar de kampioen is???

Die mens heeft toch 0 boks techniek? Sorry maar die zijn prestatie trok echt op niks toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu vooral de indruk dat bkfc gewoon wat op elkaars gezicht kloppen is om beurt zonder enige tactiek of strategie tot er ene genoeg van heeft? Want boksen kan die gast toch compleet niet?

Of zie ik dat nu zo verkeerd en is bkfc zo veel anders dan boksen? Bijvoorbeeld omdat defense geen nut heeft zonder handschoenen ofzo? En indien dat zo is: bereid u dan wat fatsoenlijk voor???

Bareknuckle is vooral veel harder he, Perry kan wel degelijk boksen, maar heeft hij hier idd totaal nie getoond.
Alé, 't is nooit een top bokser geweest, en grappling ook niet, er is ook een reden waarom hij uit de UFC gesmeten is hé.
Durf het eigenlijk bijna nie zeggen want ik wou het nie geloven, maar lijkt mij gewoon weer omgekochte boel

Hoeveel van mijn maten naar mij kijken en zeggen, eej awel man, wanneer krijgt die eigenlijk eens klop, die Jake Paul 🤷
Zet hem in een octagon, tegen iemand die meer bezig is met z'n legacy dan met geld, en maakt geen kans. Maar ja

Ufc 304.
Deze keer met commentaar van de heren van oep z'n bakkes.
Ik denk, en hoop:
Edwards
Aspinal
Green
Mokaev
Arnolds

Bareknuckle is vooral veel harder he, Perry kan wel degelijk boksen, maar heeft hij hier idd totaal nie getoond.
Amaai nogal niet.
Ben nog altijd onder de indruk hoe slecht die zijn techniek was. Geen defence, gestrekte benen, ... Vreemd.

Ufc 304.
Deze keer met commentaar van de heren van oep z'n bakkes.
Ik denk, en hoop:
Edwards
Aspinal
Green
Mokaev
Arnolds
Ik hoop Paddy. Green die zijne naam officieel heeft gewijzigd naar King... Seriously?

Card zegt me niet zo heel veel. Maar kan soms ook verassend uitpakken :)

Jelte Blommaert in One gevochten gisteren.
Toch wel Belgische trots op dat niveau. Jammer in de clinch het volledig moeten onderdoen.

Ik hoop Paddy. Green die zijne naam officieel heeft gewijzigd naar King... Seriously?

Card zegt me niet zo heel veel. Maar kan soms ook verassend uitpakken :)
Akkoord met die naam, maar Paddy kan ik ook niet hebben, en eerlijk gezegd, als Paddy hem niet naar de grond krijgt, wordt het ne langen avond voor hem.

Enorm stoked voor die card ik, maar ben dan ook een enooorme Aspinal fan 😁

Om laat is het eigenlijk te doen?
Is toch in Engeland dus ik dacht een normaal uur. Dat is daar keivroeg in de voormiddag

Paddy en Aspinal al indrukwekkende prestaties. Vooral Paddy was nice. En denk niemand zo snel verwacht.

Edwards Belal boring ass fight

Laatst bewerkt:
Aspinaaaaaal. Jones pakt dit gevecht nooit aan.
Nu Shavkat tegen Belal please
En ja, Paddy, kan hem nie hebben, maar wel ferm. Zet die nu maar tegen Moicano

Paddy maakt hier toch wel een serieus statement. Compleet gedomineerd.

Belal... Wat een triestige manier om te winnen.
Richt eigenlijk geen schade aan, in tegenstelling tot Edwards. Dan vind ik de manier van scoren soms wel wat dwaas.

Terug
Bovenaan