Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
196 tegen 200 pond? Paul die bijna op het einde van zijn latijn was om er te geraken. Wat zal Paul zijn straks, 220 ofzo?Perry tegen Jake Paul, dat gewichtsverschil is echt belachelijk.
Ik vrees Jake Paul op punten![]()
Yup fight night gaat die rond de 220 zijn vermoed ik.196 tegen 200 pond? Paul die bijna op het einde van zijn latijn was om er te geraken. Wat zal Paul zijn straks, 220 ofzo?
Maar itt Fury gaat Perry wel echt headhunten denk ik.
Ter vervanging van Tyson op 20 juli, Paul vs. Perry
Fuck yeah! Laat de 'King Of Violence' van BKFC maar eens losgaan op Paul. Ik kijk ernaar uit! Mike 'Platinum' Perry godverdomme, topper.
Edit: laat de handschoenen achterwege en Paul maakt geen schijn van kans.

Amaai nogal niet.Bareknuckle is vooral veel harder he, Perry kan wel degelijk boksen, maar heeft hij hier idd totaal nie getoond.
Ik hoop Paddy. Green die zijne naam officieel heeft gewijzigd naar King... Seriously?Ufc 304.
Deze keer met commentaar van de heren van oep z'n bakkes.
Ik denk, en hoop:
Edwards
Aspinal
Green
Mokaev
Arnolds

Akkoord met die naam, maar Paddy kan ik ook niet hebben, en eerlijk gezegd, als Paddy hem niet naar de grond krijgt, wordt het ne langen avond voor hem.Ik hoop Paddy. Green die zijne naam officieel heeft gewijzigd naar King... Seriously?
Card zegt me niet zo heel veel. Maar kan soms ook verassend uitpakken![]()

Midden van de nacht. Main card start rond 4u dacht ik. Puur voor de Amerikaanse ppv fansOm laat is het eigenlijk te doen?
Is toch in Engeland dus ik dacht een normaal uur. Dat is daar keivroeg in de voormiddag
Edwards zag eruit alsof het hem allemaal niet bijster veel kon schelen. Champ onwaardig.Paddy en Aspinal al indrukwekkende prestaties. Vooral Paddy was nice. En denk niemand zo snel verwacht.
Edwards Belal boring ass fight
Ik zou Usman nu wel tegen Belal willen zien .Edwards zag eruit alsof het hem allemaal niet bijster veel kon schelen. Champ onwaardig.