kaydoh
Well-known member
Dit denk ik dus ook.Maar Play kan iedereen toch bekijken? Is toch niet verbonden aan een provider?
Of ben ik nu mis?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit denk ik dus ook.Maar Play kan iedereen toch bekijken? Is toch niet verbonden aan een provider?
Of ben ik nu mis?
Iets minder leuk geworden, Ian Garry is uit :/Dees weekend wel heel leuke card met ufc296
Dacht dat het betalend was. Maar ik zou met plezier verkeerd zijn.Dit denk ik dus ook.
Ja is blijkbaar volledig gratis, dus iedereen kan nu UFC kijken, wel zot. Zag het net in de podcast *op zn bakkes*Dacht dat het betalend was. Maar ik zou met plezier verkeerd zijn.
Eerste opzoeking blijkt inderdaad voorlopig gratis te zijn
Laten we het hopen....Ja is blijkbaar volledig gratis, dus iedereen kan nu UFC kijken, wel zot. Zag het net in de podcast *op zn bakkes*
ik heb die nu al gratis dus laten we het hopen dat ik dat kan blijven kijken...PPV's gratis zou wel zot zijn.
Ik heb die (geen slow mo) beelden al 10 keer gezien en geen enkele keer zie ik de connectie, zo fucking snel.Die Emmet ko was nog het beste.

Wat was dat man? Heeft de benen van iemand die al 5 jaar in een rolstoel zit. Ik weet dat extra spiermassa niet altijd voordeel oplevert voor een vechter maar het kan toch niet dat die echt stevig op zijn poten staat?Wilder heeft wel al een paar jaar legday geskipped.