Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Hij heeft inderdaad in het verleden twee keer verloren van Rodtang, wat ook al zo’n legende is.
Rodtang is flyweight muay thai champion, Haggerty is een former flyweight muay thai champion maar nu dus zowel in het muay thai als kickbox de bantamweight champion.
Verschillende gewichtsklassen dus.
Aight wist ik niet

Één van mijn favoriete vechters heeft aan de andere kant van de wereld, bij One Championship, het World Championship kickbox gewonnen. Na world champ muay thai is Jonathan Haggerty nu dus ook world champ kickbox :love2: . Hij zou nu over gaan naar het MMA om ook daar een belt te winnen!

Event staat op YouTube. Was op zich wel een goeie fight. Vooral het doorduwen van Haggerty na zijn head kick was imo impressionant!
Haggerty is zalig om bezig te zien. Die zijn techniek en inzicht :love:

Als hij MMA doet zal ik hem zeker in de gaten houden.

Ik zou denken van wel. Na uw overwinning de MMA champ uitdagen en name droppen, lijkt me nu ook geen slim idee als je nooit iets van MMA getraind hebt 😄
In principe traint hij 'MMA' hé, thai en kickbox.

Staand moet hij zich niet al te veel bijschaven, vooral BJJ of worstelen trainen.

Wat denkt iedereen over Perreira - Jiri en Aspinal - Pavlo?
Ik denk (en hoop) Jiri en Aspinal, maar tzal in ieder geval wel een oorlog worden

Laatst bewerkt:
Wat denkt iedereen over Perreira - Jiri en Aspinal - Pavlo?
Ik denk (en hoop) Jiri en Aspinal, maar tzal in ieder geval wel een oorlog worden
God ja, Perreira - Jiri is weer zo’n moeilijke om in te schatten imo.
Mijn geld staat op Jiri, al ben ik niet helemaal overtuigd!

God ja, Perreira - Jiri is weer zo’n moeilijke om in te schatten imo.
Mijn geld staat op Jiri, al ben ik niet helemaal overtuigd!
Ik gok ook op Jiri, het enige wat ik vrees is dat hij soms totaal niet blokt en zn kin open en bloot laat, das nu eenmaal zn stijl, maar dat tegen Perreira doen...

Ik kijk vooral uit naar Aspinal, volgens mij is dat de nieuwe toekomstige HW champ, maar die Rus is wel heeeeel gevaarlijk ja

Vroege stoppage main fight, echt bullshit
(never mind, blijkbaar niet)
Wel héél content voor Aspinal!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan