D
Deleted member 5800
Guest
Ja zag het ook net't is in Abu Dhabi he, dus main card is vanaf 20u onze tijd. Daar zullen de meesten van ons dus geen wekker voor nodig hebben.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zag het ook net't is in Abu Dhabi he, dus main card is vanaf 20u onze tijd. Daar zullen de meesten van ons dus geen wekker voor nodig hebben.

Ronde 2 was voor Usman. 3 is discussie voer. Door omstandigheden kon dit geen 5 ronden zijn. Bij 5 ronden had Khamzat volgens mij toch een gas-tank probleem.Chimaev is een machine.
Usman stond in ronde 2 in zijn broek te lakken van de schrik. Anders had hij nog wel kans gehad. Blijkbaar Chimaev blessure aan zijn hand in R1?
Chimaev met KO. Alle discussie van de mat .

Tegen Chimaev met één hand.Staand was hij overtuigend de betere.
Tegen burns was zijn hand niet gebroken en kreeg ie staand ook het hard te verduren.Tegen Chimaev met één hand.
Dat wordt hier precies wat genegeerd dat die ronde 2 en 3 met een gebroken hand heeft afgewerkt?
Is dat ondertussen bevestigd? Want wat ik overal lees, dat hij zelf dacht dat zijn hand gebroken was.Tegen Chimaev met één hand.
Dat wordt hier precies wat genegeerd dat die ronde 2 en 3 met een gebroken hand heeft afgewerkt?
En Usman on short notice in een andere gewichtsklasse na 2 losses.Tegen Chimaev met één hand.
Qua grondwerk was Khabib naar mijn mening de beste vechter tot op heden. Eens hij je echt ferm op de grond kreeg was het game over.Ik denk dat, als die tegen een top 5 contender vecht met goede TD defence, dat die gewoon helemaal kaduuk wordt gepeerd. Zijn pressure is indrukwekkend, maar het is anders dan Khabib die gewoon tegelijk beresterk is. Khabib vocht ook enkel maar als hij in absolute topvorm zat en alles perfect liep. Anders at die wel een extra tiramisu zodat hij later nog eens kon proberen. Chimaev neemt wat meer risico. Khabib was ook gewoon beter.
Lijkt me moeilijk om te blijven steunen op pressure en worstelen.
Eagle FC heeft hij opgericht, maar daar hoort ge ondertussen niet veel meer vanHad ik onlangs niet ergens gelezen dan Khabib de MMA scene volledig achter zich gelaten heeft?
Dacht dat die ook nog meeliep in Eagle FC enzo?