Philharmoniker
Active member
Yep zou wel nice zijn. Die build up trash talking face off..De enige win uit die 3 is dan Colby denk ik, dat wil ik wel zien ja
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep zou wel nice zijn. Die build up trash talking face off..De enige win uit die 3 is dan Colby denk ik, dat wil ik wel zien ja
Geweigerd. Hah. Papieren omtrent strafblad en toestanden was niet in orde om naar UFC te gaan. Dat zou ondertussen wel uitgeklaard zijn volgens enkele insiders.Losene Keita vecht zich naar Europese titel MMA in Praag
Hij heeft een jaar geleden geweigerd om te vechten voor de UFC. (Het ging natuurlijk om geld). Maar hij zou nu wel voor openstaan nadat hij eigenlijk alles bereikt heeft in de lagere categorie. Ik ben benieuwd.

Die was stik op na ronde 3 al.Wat een fights van Jiri en Merab.
Die laatste kon nog 5 rondes aan. Beest! En Umar dan nog verbaasd zijn dat em verloren had.![]()
Wordt waarschijnlijk verbannen uit team Khabib en Dagestan.Die was stik op na ronde 3 al.
En was ook zuur in zijn nederlaag nadien.

Via GoPlay gekeken hoor..Hoe hebben jullie alles gezien?
Ik zat dus deze morgen om 10u bij ne maat om te kijken, uiteraard ging die kutapp niet van Goplay, ok ff wachten dan... Die fights staan er nu (20:10) nog steeds niet op!! Ik snap echt niet dat er niet meer mensen hier over klagen, sinds ufc op Goplay is, ist meer niet dan wel dat je kan terugkijken
Of hebben jullie live gekeken?
Inderdaad. Terwijl de vorige er toch volledig opstonden..Op GoPlay staat enkel het Islam gevecht...