StruikGewas
Well-known member
Moet wel vloeken zijn, reed richting overwinning en heel lang was het niet meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maxime Martin niet vergeten in de #80 en lijkt hem te gaan winnen voor de 2 of 3e keer.Jammer, Verstappen reed echt rond op een andere planeet. Zal sowieso wel terugkomen.
Dries Vanthoor reed zonet op P2, na pitstop teruggevallen naar P5.
Blijkbaar ook nog Fred Vervisch en Charles Weerts in de top 10, Belgen doen het goed!
Eerst rijdt de Mercedes met nummer 80, met 4 minuten voor op P2 (Lambo). Daarachter ligt het vrij dicht bij elkaar tem P5.
Amai daar heb ik blijkbaar helemaal overgekeken, het leek wel of elke keer ik keek, Engel aan het rijden was.Maxime Martin niet vergeten in de #80 en lijkt hem te gaan winnen voor de 2 of 3e keer.
Spijtig dat Picariello hem vannacht in de vangrail geparkeerd heeft.
Voor iemand die zijn debuut maakte in de 24h was zijn pace bizar goed. Hij reed gemiddeld 2 seconden sneller per ronde dan de andere Mercedes van het team, en ook de snelste ronde zat rond dat verschil. In zijn eerste stint deed hij inhaalbewegingen op de andere wagens die je zelden ziet hier.Voor een leek die enkel reels van Verstappen tegenkomt op de socials. Is die echt zo uitzonderlijk goed en zoveel beter dan de rest? Rijdt hij constant sneller dan zijn ploeggenoten bijvoorbeeld of is het gewoon goed en omdat het Max is dat je er nu zoveel meer van hoort.
Bovendien was het frappant dat de zeer ervaren Engel op de andere wagen reed 
Is er iets concreet gezegd dan ofzo?Er werd wel gezegd dat de spanningen achter hen gelaten waren, maar dat bleek vannacht toch niet zo
Niet over die move nee, maar dat was van beide heren niet meteen slim vond ik.Is er iets concreet gezegd dan ofzo?
Ik ben niet echt een fan van Max maar het antwoord hierop is gewoon : "Ja"Is die echt zo uitzonderlijk goed en zoveel beter dan de rest?
Voor iemand die zijn debuut maakte in de 24h was zijn pace bizar goed. Hij reed gemiddeld 2 seconden sneller per ronde dan de andere Mercedes van het team, en ook de snelste ronde zat rond dat verschil. In zijn eerste stint deed hij inhaalbewegingen op de andere wagens die je zelden ziet hier.
Een septische shock door ziektekiemen (sepsis) ? Dan kan je weldegelijk binnen de week van kerngezond naar 'overlijden' gaan in extreme gevallen.echt bizar. vorig weekend nog een race gewonnen in de truck-series. dan tijdens een simulator-test "unresponsive" geworden, naar het ziekenhuis gebracht, en daar dan overleden.
op basis van dat miniscuul beetje info, denk ik eerder aan een beroerte dan een "ziekte", maar je wilt het niet meemaken.