Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Knappe beelden gisterenavond tijdens de tweede kwalificatie voor de 24u van de Nürburgring. In het donker en kletsnat. Zo'n scenes zie je zelfs op Spa niet tijdens de 24h.

P6 voor Verstappen in Q2, zusterauto door Maro Engel in de vangrail gezet, beetje karma na zijn commentaren op de eerste kennismaking van Verstappen met de Nordschleife in de 296 toen 🙃

Q3 wordt gereden door Juncadella

Laatst bewerkt:
BOP tussen sessies is echt belachelijk, idd.

oh, ge hebt de pole voor deze race? wel, veel succes in de volgende wedstrijd!
en het is nog erger omdat het per wagen is, en niet per team. dus er kan een Lambo op pole staan, gij zit met uw Lambo ergens 10de, en toch ook BOP nadeel krijgen.

Buiten dat... Die 24h Nürburgring is toch wel wat hoor 😍
Die sfeer dat er hangt, dat circuit (en de historie ervan), die omgeving met zijn onvoorspelbare weersomstandigheden, die combinatie van profs met complete amateurs. Voor mij is dit toch nog een trapje hoger dan een Le Mans of Spa.

Volgens mij hebben ze daar ook goede spareribs. Die is toch wel veel in beeld geweest.

Heb toch wel een uur of 6 gezien.
Maar ge kunt niet alles zien natuurlijk. Eigenlijk wel bijna de hele tijd vanalles te beleven.

Lambo's nergens meer te zien. Plezant voor die mannen.

Audi maakt ook geen kans meer zeker? Zag op een gegeven motorkap ergens hangen waar het niet hoorde te hangen 🫣

Lambo in de beginfase wel bezig gezien. Superieure topsnelheid maar lijkt me echt een tricky wagen over lange afstand.

Laatst bewerkt:
Tempo van beide Mercs vooraan is insane -.-

* die pit exit was toch close van Max. Precies of hij 1 sec te vroeg de lijn kruiste

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de vraag was waarom het gebeurd is, en niet om 2 links naar PDF's te krijgen. Hij heeft dus 2 strafpunten heeft gekregen omdat ie 112km/h heeft gereden in een zone waar je maar 60 mocht op dat moment, en omdat ie al 2 strafpunten had is zijn licentie ingetrokken (doordat ie er nu 4 heeft). Hij mag dus niet meer rijden omdat hij geen licentie meer heeft.

Terug
Bovenaan