Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou wat zijn: Neuville en Ogier in hetzelfde team. (Ne twistplot!)Ook bij Hyundai 1 zitje vrij naast Neuville (en Fourmaux?)

Allé ja ik begrijp het natuurlijk wel hé. Het gaat over zijn eigen nalatenschap. Maar vorig jaar maakte hijzelf er een 'punt' van en nu hoor je hem NIET (tov Evans).Solberg van WRC 2 naar WRC 1 voor Toyota ?Solberg en Gryazin worden al gelinkt aan de vrije zitjes voor volgend jaar.
Er is ook wat bezig achter de schermen voor een eventuele nieuwe constructeur in het WRC. Normaal gezien zullen we daar al iets van horen/zien eind dit jaar..
Ah komaan 3 bejaarde rijders (Iedereen begrijpt wel wat ik bedoel). Het verleden en de ervaring in de hoop het constructeur kampioenschap te winnen (minieme kans) tov jong talent de kans te geven. BIG fail en persoonlijk een teleurstelling, maar ja money rules zeker?Neuville en Fourmaux in de Hyundai volgend jaar, en de derde wagen gaat na het pensioen van Tanak gedeeld worden door Lappi, Sordo en Paddon. Die laatste heeft sinds 2018 geen WRC meer gereden, wel hebben ze alle drie nog in Rally2 gereden recent.
Ogier heeft net de titel gewonnen, en is 5 jaar ouder dan Neuville.Ah komaan 3 bejaarde rijders (Iedereen begrijpt wel wat ik bedoel). Het verleden en de ervaring in de hoop het constructeur kampioenschap te winnen (minieme kans) tov jong talent de kans te geven. BIG fail en persoonlijk een teleurstelling, maar ja money rules zeker?