Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral de aston is de moeite, de luidste van allemaal. De Cadillac vond ik er niet echt uitspringen tegenover de andere merken.Hoe is dat geluid van de Cadillac en de Aston Martin in het echt? Op video is dat al geweldig.
Vind ik ook. Tijdens Spa was de Aston heel herkenbaar qua geluid. Klinkt alsof er nog een andere klasse aan het rijden is en inderdaad, een stuk luider dan de rest.Vooral de aston is de moeite, de luidste van allemaal. De Cadillac vond ik er niet echt uitspringen tegenover de andere merken.
ik heb het toch een kwartier volgehouden.tiens, sporza heeft blijkbaar livestreams gepland voor de 24u van Spa
![]()
Live sport kijken | sporza
Gratis live sport kijken met de sporza livestream. Bekijk je favoriete sporten live en ontdek welke geplande livestreams er zijn op sporza.sporza.be

Heeft Neuville geen clausule in zijn contract dat als Hyundai in 2026 in het WK zou blijven, hij zelf kan beslissen zijn contract te verlengen tot eind 2026? Ik had daar vaag iets over gehoord.
Hyundai bevestigd voor seizoen 2026. Neuville ook ?
Vorig jaar was er eindelijk even beterschap voor Hyundai (en geen Rovenperä) wat resulteerde in de wereldtitel (en zonder Tänak zijn negatie van teamorders hadden ze ook de constructeurstitel gepakt) maar pffft dit seizoen is het dus weer ****.Frustrerend.

) staat nog steeds aan de leiding maar Rovanperä (-3 punten), Ogier (-13) en Tänak (-13) zuchten in zijn nek. Ik vrees dat Evans het weer niet gaat halen.