Allez, het accident in Brasschaat is nog maar een handvol dagen geleden en volgende case staat al in de krant. Een gloednieuwe Mercedes vol tieners die het nodig vinden te veel alcohol te drinken én drugs te gebruiken tijdens het bowlen, én dan de sleutel te geven aan een minderjarige zonder rijbewijs onder invloed van drugs... Daar ging het weer op zoveel vlakken fout... Koop voor zo'n tieners een heel goedkoop tweedehands benzinetje zonder power, een Opel Corsa, een Kiaatje, een Skoda, een Peugeootje... zodat ze ervaring kunnen opdoen zonder al die PK's. En aub, waarom drugs op uw 17? Waarom drugs tout court? Enfin ja, ik snap het en ik snap het tegelijk ook niet. Spijtige zaak alweer.
Was ik van die ouders geweest, ik had gezegd: niks Mercedes. Pak uw fiets maar en ga maar bowlen in de buurt. Maar ja, ik heb geen recht van spreken want geen kinderen dus te gemakkelijk praten waarschijnlijk.
En nog een edit: en dan vergat ik nog die 200 km/u én vluchten voor de politie! What is wrong with people zeg? Ahja, een onvolgroeide prefrontale cortex zeker. Ok dan.