Alan Wake II

Action PC PS5 XBOX Alan Wake 2

Ik volg soms op YT, nu heb ik blijkbaar een soort ander pat gekozen met wake en nu ben ik de draad helemaal kwijt....
 
Omg

Net dat stuk gedaan als Alan Wake in die musical

Deze game is echt een masterpiece.
Ik dacht dat voor mij bg3 game of the year zou worden, maar qua entertainment value steekt Alan Wake er met kop en schouders bovenuit.
Elke keer ik denk dat het ni beter kan worden overtreffen ze zichzelf toch weeral.
Man, what a ride 🙂
 
Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Het level vind ik zelf ingewikkeld

Wordt het nog beter?
 
Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Het level vind ik zelf ingewikkeld

Wordt het nog beter?
De Alan stukken zijn veel meer "dream world" logic met minder actie en meer wacky stuff. Voor traditionele survival horror gameplay ga je best verder met Saga, alhoewel je uiteindelijk Alan zijn stukken ook moet doen. Ik was persoonlijk voor beiden te vinden en afwisselen helpt zeker. En dit was wel het spel van het jaar voor mij. Nu toegegeven, metro is het meest ingewikkelde stuk van Alan en daarna wordt het een stuk behapbaarder.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Het level vind ik zelf ingewikkeld

Wordt het nog beter?
AW2 is niet een game voor iedereen. Ikzelf vond hem redelijk goed. Zonder al te veel te spoilen, er is een level met musical voor Alan. Dat was het hoogtepunt van de game voor mij. Voor de rest is het een AW game. Genieten van de sfeer (en mooie gfx), rondlopen, vijanden bestralen met een zaklamp en dan neerleggen en onderweg ook wat (soms onlogische) puzzels oplossen (youtube is uw vriend hiervoor).

Ik hoop wel dat de DLC snel uitkomt want ik moet plaats maken voor ander games.
 
Een paar maand niet meer gespeeld en het plots in mijn kop gekregen om vandaag nog eens 2u te spelen. OA die musical gedaan, wat een goed stuk was dat? Voor de rest nog steeds vaak een hersenkraker.
 
Een paar maand niet meer gespeeld en het plots in mijn kop gekregen om vandaag nog eens 2u te spelen. OA die musical gedaan, wat een goed stuk was dat? Voor de rest nog steeds vaak een hersenkraker.
Ik ben iets verder gestopt ik zag het gewoon niet meer
 
Ik ben iets verder gestopt ik zag het gewoon niet meer
Ik ben na het hotel gestopt voor vandaag. Toch ook efkes youtube nodig gehad voor de code om daar binnen te raken, hoe de fuck moet je dat vinden anders? :laugh:
Ik speel nu de delen met Alan uit om dan de delen met Saga te doen, die vind ik nog steeds de beste. Save the best for last.
 
:thinking: ingewikkeld? Maar gasten toch daar is niks ingewikkeld aan. En ook, niemand gaat u neerschieten als ge nekeer op youtube gaat kijken voor ne puzzel he... :p
 
Momenteel nog altijd bezig aan Alan Wake 2; en moet zeggen snap de hype niet rond de GOTY nominatie.
Ik moet me door deze game slepen, zit nu in het level van de metro, maar vind het totaal niet leuk meer.
Het level vind ik zelf ingewikkeld

Wordt het nog beter?
Daar ben ik ook ergens gestopt :unsure: Het eerste stuk met Saga vond ik geweldig maar dan met Alan ben ik langzaam de interesse verloren.
 
Terug
Bovenaan