Podcast Akkerdjie

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Net de eerste aflevering met Paul Ricour van Merlina en Postbus X, besluisterd en viel zeer goed mee.
In deze podcast worden verschillende (soms licht vergeten) jeugdhelden geïnterviewd. Gesneden koek voor als je in de jaren '90 bent opgegroeid. Het lijstje van gasten oogt zeker de moeite waard.


 
Heb ze nu allemaal -tot en met Walter Baele- beluisterd en was echt interessant. Er zat geen een keer een mindere gast bij.
Walter Van De Velde, Michael Pas en Chris Van Den Durpel waren de allerbeste.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Tot nu enkel die uitgeplukt waar ik het meest nostalgisch naar was: Marc De Bel en Walter Baele
Zeer aangename podcast, daar ga ik ook nog wat in snuisteren

@shellshock Goede tips heb je !
 
heb er de voorbije dagen ook naar een drietal geluisterd: Paul Ricour, Walter Baele en Danny Timmermans
Aangename interviewer en over 't algemeen plezant om naar te luisteren

enige wat me stoorde: in elk van de afleveringen konden ze niet laten te neuten over 'wat je nu allemaal niet meer mag zeggen tov vroeger'
Ok er zijn extra gevoeligheden, maar zou het misschien ook kunnen dat grapjes over verwijfde jeanetten of stelende Turken gewoon niet meer grappig zijn?
 
enige wat me stoorde: in elk van de afleveringen konden ze niet laten te neuten over 'wat je nu allemaal niet meer mag zeggen tov vroeger'
Ok er zijn extra gevoeligheden, maar zou het misschien ook kunnen dat grapjes over verwijfde jeanetten of stelende Turken gewoon niet meer grappig zijn?
Bwah ik vind toch ook dat de klepel véél te ver is doorgeslagen. Onlangs een video gezien over de wapens in COD, en hij wou het woord 'gun' niet zeggen om niet gemeld te worden. The fuck? Zelfde op TikTok. Je houdt het niet voor mogelijk welke dwaze woorden daar gecensureerd moeten worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan