alpenglow
Member
Ik ben zo'n overloper, dan wel van oven naar airfryer want ik heb nooit een friteuse in huis gehaald. Toen we er dan eindelijk een hebben aangeschaft, heeft die eerst een dik jaar onaangeroerd in de kast gestaan voor ik dan toch gezwicht ben. En sindsdien gebruik ik die liever dan de oven wat betreft "bewerkte aardappelen" (frieten, kroketten, etc) en snacks. Ik koop geen spul dat zogezegd speciaal voor de airfryer is, alles wat volgens de verpakking in de oven kan, kan imo in de airfryer.Ik denk écht dat heel veel mensen zouden overstappen eens ze er eentje een tijd gebruiken (niet na 1x frieten bakken, want dan zit ge er op te kijken en lijkt het inderdaad lang te duren. En je moet wat "wennen" aan de smaak + ge moet de goeie frieten vinden)
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met andere bereidingen in de airfryer? Dan heb ik het op zaken zoals gebak, vlees (gebraad dat ge bvb anders ook in de oven kunt doen), groentjes, .... Ik las eens een tweet van iemand die succesvol brownies had gebakken, en ik weet niet zo goed of ik dat wel geloof