Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
02/01

Barkey

Member
iTrader: 100% (20/20)
Algemene informatie/specificaties
Xbox series X bundle
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Herentals
Afgelopen
 
Laatst bewerkt:
Excuses voor de late reactie.
Maar nee daar kan ik niet akkoord mee gaan. Ik kan deze gerust bestellen maar enkel als er op voorhand voor betaald wordt. Wil geen risico lopen om met een xbox te zitten die ik niet wil. Daarna is komen afhalen geen probleem
Je uitleg klinkt behoorlijk scammerig... Iemand met 737 iTrader aan 100% die zegt iets te gaan betalen maar het niet zou doen?

Zou dan meer argwaan hebben voor het forum lid dat maar 7 iTrader heeft en deze upfront de volledige betaling alvast vraagt...

Stel dat Kenneke10 na al die jaren toch beslist om een deal niet na te komen, dan verkoop je de bundel toch gewoon aan exact dezelfde prijs? Nu niet dat hier geen meer kandidaten voor zullen zijn.
 
Zucht. Bedankt @Vega voor je mooie woorden. Zal nog eens proberen goed te doen. Ik heb mss gewoon geen interesse om 560€ te gaan voorschieten? Ook al kan deze gemakkelijk verkocht worden moest er afgehaakt worden.

Bij deze stopt deze aanbieding. Ga hem annuleren bij Coolblue
 
Wat is dat nu voor reactie. Zoals ik zei wil ik geen 560€ voorschieten en dan ben ik maar zwakjes? Ik dacht dat de meeste deals altijd op voorhand betalen waren
Ja als het verzonden moet worden, als je iets wil ophalen betaal je toch gewoon aan de deur. Jij neemt 0.0% risico door hem te kopen stel dat ik dan toch niet zou komen zet hem op 2dehands en op 30 minuten zijde hem kwijt.
Ik betaal geen 560€ op voorhand dat moet je ook begrijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan