Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is bij mij de app open klikken en mijn dagverbruik bekijken wanneer er niet verwarmd wordt.Azo zitten bijhouden hoeveel 1 keer douchen aan kWh verbruikt vind ik toch een beetje overdreven precies..
Weinig "onderzoeken" aan...Regendouches verbruiken veel meer, dader gevonden.meer dan 5 minuten, mij nu nog nooit getimed eigenlijk
Regendouch, niet zeker of het een spaardouchekop is.
Zelfde van de rest.

Merci, danm ik voel me stom de laatste tijdRegendouches verbruiken veel meer, dader gevonden.![]()

Inderdaad, wij gebruiken nu de handsproeier die er bij aanhangt als doucheRegendouches verbruiken veel meer, dader gevonden.![]()

Badkamer wordt vernieuwd, wou ook regendouche + handsproeier, maar door hier mee te lezen toch ook mijn boodschappenlijstje bijgewerkt!Inderdaad, wij gebruiken nu de handsproeier die er bij aanhangt als douche![]()

Tijdens de verlof eens kunnen meten hoeveel warmteverlies de boiler geeft. Om het vat van 160 liter op 50 graden te houden wordt er elke dag 2,6 kWh gas verbruikt. Vind ik toch vrij veel, want dat is vlot meer dan 200 euro per jaar aan de huidige prijzen.
Het vat zelf zou geïsoleerd moeten zijn en er liggen een hoop oude dekens over als extra isolatie.
Vat en gasbrander zijn ongeveer 12 jaar oud.

Momenteel heb ik daar weinig aan natuurlijkDie warmte gaat niet verloren hé, die warmt jouw huis op![]()

Wij hebben een klein buffervat van 40L (op de geïsoleerde zolder van onze nieuwbouw) zitten, en dat werkt met een circulatiepompje dat ervoor zorgt dat je snel warm water hebt. Maar door dat rondpompen moet dat water ook veel sneller terug opgewarmd worden.Tijdens de verlof eens kunnen meten hoeveel warmteverlies de boiler geeft. Om het vat van 160 liter op 50 graden te houden wordt er elke dag 2,6 kWh gas verbruikt. Vind ik toch vrij veel, want dat is vlot meer dan 200 euro per jaar aan de huidige prijzen.
Het vat zelf zou geïsoleerd moeten zijn en er liggen een hoop oude dekens over als extra isolatie.

Kan je uw tijden Nie programmeren van de boiler? Bij mij is dat aangepast en scheelt bijna 10 kubiek op nen maand.Tijdens de verlof eens kunnen meten hoeveel warmteverlies de boiler geeft. Om het vat van 160 liter op 50 graden te houden wordt er elke dag 2,6 kWh gas verbruikt. Vind ik toch vrij veel, want dat is vlot meer dan 200 euro per jaar aan de huidige prijzen.
Homewizard P1 meter werkt hier perfect, wel wifi signaal nodig aan uw meter.Kan er iemand zo een verbruiksmeter aanraden voor aan onze nieuwe digitale meter te hangen?
Die warmt sowieso maar 1 keer op per dag, tenzij de temperatuur in het vat te hard gedaald is.Kan je uw tijden Nie programmeren van de boiler? Bij mij is dat aangepast en scheelt bijna 10 kubiek op nen maand.
Maakt dat in feite veel uit? Het warm water in een boiler continu op temperatuur houden versus 1x per dag opwarmen. In het laatste geval gaat het éénmaal veel energie kosten, in het eerste geval continu kleine beetjes.Die warmt sowieso maar 1 keer op per dag, tenzij de temperatuur in het vat te hard gedaald is.
Wat is hiervoor het ideale?Kan je uw tijden Nie programmeren van de boiler? Bij mij is dat aangepast en scheelt bijna 10 kubiek op nen maand.
Bij mij is het verbruik van 25 kubiek per maand naar 12-15 gegaan tijdens de zomermaanden.Maakt dat in feite veel uit? Het warm water in een boiler continu op temperatuur houden versus 1x per dag opwarmen. In het laatste geval gaat het éénmaal veel energie kosten, in het eerste geval continu kleine beetjes.
Hoe hoger uw warmwater temperatuur, hoe hoger het warmteverlies.Wat is hiervoor het ideale?
Boiler op gas hier, geen zonnepanelen of dergelijke.
Temperatuur staat nu ook (standaard) op 60 graden heb ik gisteren gezien, best verlagen naar 50?