contextbinder
Well-known member
Zonder zonnepanelen zou het hier ook beter zijn ontslag te nemen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T-shirts met lange mouwen en dikke truien. Die gaan goed gaan in de winkels deze winter en een ideaal kerstcadeau.
Ook wel kut dat ze wel wou investeren in isolatie maar er overal vertraging is nu. Kunnen de centjes in de energiefactuur gestolen worden.
Beoaalde ruimtes niet verwarmen kan ook al iets opleveren .
Tis erg, maar toch ook niet zo erg? Dan ga je er vanuit dat er na renovatie helemaal geen energie behoefte meer zou zijn?Yep, das 11-12000 euro weg van hun renovatiebudget omwille van de vertraging
Tis erg, maar toch ook niet zo erg? Dan ga je er vanuit dat er na renovatie helemaal geen energie behoefte meer zou zijn?
Of is het zo drastisch? Lijkt me straf.
Goh ja, wij gaan/gingen ook een grondige renovatie doen. Maar als het de spuigaten uitloopt deze winter is dat budget ook wel weg en moet je het weer wat uitstellen, etc.Tis erg, maar toch ook niet zo erg? Dan ga je er vanuit dat er na renovatie helemaal geen energie behoefte meer zou zijn?
Of is het zo drastisch? Lijkt me straf.
Collega van mijn madam (oud huis) 1100 euro per maand. 1100!
Ik gok dat dat is op basis van het verbruik dat je hebt ingegeven + iets of wat pessimistisch beeld dat de V-test op dit moment geeft.Als ik zulke bedragen hoor vraag ik me toch ook af welke verbruiken ze hebben.
Net zoals op BG beurs, zijn er mensen in de familie met een niet-corrigeerbare allergie aan geldZeg tegen uw zus dat ze ne keer stopt met te investeren in lires.
Je zou verwachten dat ze met ne janus in de familie betere investeringen deed....

Moeder heeft hoogste EPC ooit door de notaris gezien.Als ik zulke bedragen hoor vraag ik me toch ook af welke verbruiken ze hebben.
Net zoals op BG beurs, zijn er mensen in de familie met een niet-corrigeerbare allergie aan geld
Moeder heeft hoogste EPC ooit door de notaris gezien.
Variabel contract, betaalt 120 per maand.
300 m2 bewoonbare oppervlakte, vrijstaande woning, wasmachine, vaatwasser, droogkast, koelkast, vaste pc.
Voeg daar wat kinderen toe, misschien verdriedubbelen als ik vrijgevig ben, dus 400 euro.
Die bedragen van >500 per maand moet ik dus eens goed mee lachen, vandaar mijn sarcastische post van daarnet.
En hoe verwarmt ze?Net zoals op BG beurs, zijn er mensen in de familie met een niet-corrigeerbare allergie aan geld
Moeder heeft hoogste EPC ooit door de notaris gezien.
Variabel contract, betaalt 120 per maand.
300 m2 bewoonbare oppervlakte, vrijstaande woning, wasmachine, vaatwasser, droogkast, koelkast, vaste pc.
Voeg daar wat kinderen toe, misschien verdriedubbelen als ik vrijgevig ben, dus 400 euro.
Die bedragen van >500 per maand moet ik dus eens goed mee lachen, vandaar mijn sarcastische post van daarnet.
AdemEn hoe verwarmt ze?
Electrische accumulatoren. Of hoe noemt dat, van die grote metalen bakken.En hoe verwarmt ze?
Een vleugje Occidental Petroleum compenseert dat.Hoop dat uw moeder niet groen moet lachen.
Wordt moeilijk, huis niet lang geleden verkocht, en huurt nu.Durf je de eindafrekening van je moeder hier delen volgend jaar?
Dat voelt ge nu toch in uw klein teentje dat dit niet correct is. Of verwarmt ze vorstvrij enkel?Electrische accumulatoren. Of hoe noemt dat, van die grote metalen bakken.

Blijkbaar huis verkocht en eigenlijk totaal niet meer relevant, ma bon.Dat voelt ge nu toch in uw klein teentje dat dit niet correct is. Of verwarmt ze vorstvrij enkel?![]()
Je snapt er ook niks van. Hoe gaan ze in godsnaam kunnen tiktokken zonder de nieuwe iphone.O ja, de nieuwe iPhone 14 PRO zal wel vlotjes verkopen, maar oei diene elentriek en die gazze toch !!
Ik ben zuinig opgevoed. Nooit op reis geweest als kind, nooit (!). Papa werkte, mama huisvrouw, HOB, ouderwets.
Elk jaar 2000 liter stookolie. En of het nu een strenge of milde winter was: 2000 liter stookolie.
We waren zuinig, er werd gespaard (!), vies woord tegenwoordig. Ten huize Biljart werd niet zoveel geconsumeerd. We leefden wel onder onze stand besef ik achteraf, wat ook niet goed was, veel moeten inhalen nadien. Soit.
Maar waren er kosten (nieuwe auto, iets stuk, kledij, of alles voor school): er was geld. Daarvoor werd er gespaard.
Mijn hart bloedt als ik nu moet lezen dat ocharme de mensjes aan hun spaarcenten moeten zitten (waarvoor dient spaargeld anders?!) of mensen zeggen niet meer rond te komen ( wel geld voor shoppen en reizen, maar huis Isoleren neen dat doen we niet hoor!).
De tering naar de nering! Waarom moet er weer eens met belastingsgeld gegooid worden? België heeft geen marge om dat toe doen! We zijn nu reeds het Griekenland aan de Noordzee.
Horeca klaagt alweer? Iedereen is al vergeten hoe er royaal met premies werd gestrooid, terwijl men daarnaast afhaal mocht organiseren. Iedereen ook al de lange zomer vergeten waar er enorme omzetten en winsten gemaakt zijn?
Subsidies en premies die trouwens niet terugbetaald moesten worden in tegenstelling tot bv Nederland.
Bij het minste windje kijkt men hier naar de overheid.
Waarom zou een mens nog sparen? Alles opdoen is de leuze, want als het op is, springt de staat wel bij.
Zijn we een communistisch land in wording?
Mensen moeten dringend economische opvoeding krijgen.
Idem met start schooljaar: ge weet dat kinderen geld kosten, voorzie er u dan ook op?
O ja, de nieuwe iPhone 14 PRO zal wel vlotjes verkopen, maar oei diene elentriek en die gazze toch !!
Hoop dat uw moeder niet groen moet lachen.
ik zit hier in een energiezuinig kot met zonnepanelen en zit met een tarief van 360 euro.
Durf je de eindafrekening van je moeder hier delen volgend jaar?