Op 3 dagen tijd -->Iemand die een goede energiemeter kan aanraden?
Het waterverbruik is gemiddeld (Tussen 60 en 70 m³), het gasverbruik lichtjes onder het gemiddelde (+-10000 Kwh, als we echt erop letten zitten we rond de 8000 Kwh), maar ons elektriciteitsverbruik is dubbel zo hoog als normaal. (Rond de 6000 Kwh exclusief de airco en een elektrisch vuurtje)
Dus ik wil eens controleren welke toestellen veel energie fretten.
Ik vermoed ons waterbed, de PC, de koelkast, de TV, .. maar dan nog .. dubbel tov het gemiddeld is toch wel erg veel, dus misschien dat er grootverbruikers in hun huis zijn, waarvan ik geen weet heb, dus ik wil alle toestellen eens exact controleren, wat ze effectief verbruiken.
21 Kwh tijdens de nacht - 36 Kwh tijdens de dag. Dat is dus 19 Kwh per dag. Dat is toch best veel zonder iets speciaal te doen niet ???

Ik heb de inbouw koelkast in de keuken, op 1 gezet ipv het maximale 7. Of ik dit nu op 1 of 7 zet, dat ding koelt amper. Ook een ventilator uitgezet die ik als test had laten draaien tijdens die 3 dagen. Ik ben eens benieuwd of de teller morgen lichtjes verschillend gaat zijn of dat dit geen verschil gaat uitmaken.
Laatst bewerkt:

Dat is dus nog erger als een Amerikaanse koelkast. BON, dan gaat die brolkoelkast dus gewoon naar stand 1.