Aankoopadvies: welke racefiets/MTB?

Het wordt een Evo 1 (non high mod) met Force AXS en Hollowgram rs50 jetsers.

Kleur, cashmere... in BE nog niet gereleased maar zou hem in april moeten hebben

5b17fefb-5619-44e4-8aa4-7d3b54c98ba0.webp
Welke winkel?

Is dat nu onder de zadelpen een ander kleur?
Geen fan van het fluo, voor de rest knappe bike. Schone wheels!
 
Het wordt een Evo 1 (non high mod) met Force AXS en Hollowgram rs50 jetsers.

Kleur, cashmere... in BE nog niet gereleased maar zou hem in april moeten hebben
Met zo'n Supersix kan je niet veel slecht doen.
En ik ben wel fan van Cannondale en wat ze doen met hun kleurtjes.
 
Volgens mij staat die al in dat kleur bij mijn lokale fietsmaker.
Zou kunnen hoor. Ik ben bij Bataia geweest en daar zeiden ze dat ze hem nog niet mogen uitstallen, dus ze hebben hem gewoon even uit de doos gehaald.

Onder de zadelpen is hij roze gestreept. Ik vond het supervet
 
Laatst bewerkt:
Zou kunnen hoor. Ik ben bij Bataia geweest en daar zijden ze dat ze hem nog niet mogen uitstallen, dus ze hebben hem gewoon even uit de doos gehaald.

Onder de zadelpen is hij roze gestreept. Ik vond het supervet
Geen idee van welke regio je bent maar wil je gerust pm sturen als je hem opgebouwd in het echt wil zien.
 
Nu al 8 maanden een endurace sl 8 in het bezit met Ultegra di2. Soloritten aan 33-34 zijn geen uitzondering meer. Daar waar ik in het begin amper in de horens kon zitten heb ik daar nu geen last meer van. Zou het al tijd zijn voor een upgrade? Een ultimate sl cf8 aero spreekt mij wel aan. Iemand die de ultimate heeft en ervaringen kan delen?
 
Nu al 8 maanden een endurace sl 8 in het bezit met Ultegra di2. Soloritten aan 33-34 zijn geen uitzondering meer. Daar waar ik in het begin amper in de horens kon zitten heb ik daar nu geen last meer van. Zou het al tijd zijn voor een upgrade? Een ultimate sl cf8 aero spreekt mij wel aan. Iemand die de ultimate heeft en ervaringen kan delen?
En wat hoop je daarmee te bereiken? 8 maanden is praktisch een nieuwe fiets.
Als je echt geld schijt, kan ik er wel wat gebruiken....
 
Nu al 8 maanden een endurace sl 8 in het bezit met Ultegra di2. Soloritten aan 33-34 zijn geen uitzondering meer. Daar waar ik in het begin amper in de horens kon zitten heb ik daar nu geen last meer van. Zou het al tijd zijn voor een upgrade? Een ultimate sl cf8 aero spreekt mij wel aan. Iemand die de ultimate heeft en ervaringen kan delen?
Data opsturen naar profploegen dan moet je geen fiets kopen!
 
Nu al 8 maanden een endurace sl 8 in het bezit met Ultegra di2. Soloritten aan 33-34 zijn geen uitzondering meer. Daar waar ik in het begin amper in de horens kon zitten heb ik daar nu geen last meer van. Zou het al tijd zijn voor een upgrade? Een ultimate sl cf8 aero spreekt mij wel aan. Iemand die de ultimate heeft en ervaringen kan delen?
Op welk vlak zie je dat als een upgrade?

Zijn vrijwel gelijke fietsen met dat verschil dat de Ultimate nog wat agressiever kan afgesteld worden. De vraag is dan wat je daar mee wilt bereiken.
 
Ik zou graag beginnen met fietsen en heb men oog laten vallen op deze 2dehands fiets. Vraagprijs €600. Thoughts?

 
Ik zou graag beginnen met fietsen en heb men oog laten vallen op deze 2dehands fiets. Vraagprijs €600. Thoughts?

Degelijke fiets, naar mijn gevoel wat aan de duurdere kant voor velgremmen tegenwoordig maar als die nog in goede staat is kan je er niet veel mee verkeerd doen.
 
Hi all

Iemand die hier met een Trek Domane rijdt en zijn/haar ervaring wil delen? Ik zoek een beetje best of both worlds tussen weg en gravel. Deze fiets lijkt daar geschikt voor als ik de reviews lees.
 
Terug
Bovenaan