Aankoopadvies: Draadloos toetsenbord

Enj0i^

Active member
Hi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een deftig draadloos toetsenbord. Ik heb er al verschillende getest en qua typen en gewoon dagdagelijks gebruik is dat altijd wel ok, maar wanneer ik CSGO speel of League dan erger ik mij echt wel aan de duidelijk merkbare input lag.

Mijn vraag is dus of er hier iemand een draadloos toetsenbord heeft dat héél scherp reageert.
Ik had vroeger ook mijn bedenkingen over een muis, maar mijn Logitech Pro Superlight doet draadloos perfect zijn ding in die games.

- Draadloos
- Bij voorkeur met numpad
- Mechanisch (maar niet de versie die héél hard lawaai maakt)

Hi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een deftig draadloos toetsenbord. Ik heb er al verschillende getest en qua typen en gewoon dagdagelijks gebruik is dat altijd wel ok, maar wanneer ik CSGO speel of League dan erger ik mij echt wel aan de duidelijk merkbare input lag.

Mijn vraag is dus of er hier iemand een draadloos toetsenbord heeft dat héél scherp reageert.
Ik had vroeger ook mijn bedenkingen over een muis, maar mijn Logitech Pro Superlight doet draadloos perfect zijn ding in die games.

- Draadloos
- Bij voorkeur met numpad
- Mechanisch (maar niet de versie die héél hard lawaai maakt)
Niet echt draadloos maar wooting al eens gechecked? Nederlands bedrijf met weliswaar geen draadloze toetsenborden maar qua input lag is het een top performer met de magnetische hall switches. Zelfs gebanned in sommige spellen.
https://wooting.io/rapid-trigger
Komt er op neer dat de moment je een toets nog maar een mm induwt deze al registreert. (instelbaar) en de moment je de toets loslaat deze dit ook activeert.
Ikzelf heb de Two HE. Geluid valt mee. Ik kom van oude corsair K70 en is beduidend stiller.

Kijk zeker eens bij Keychron. Ik heb er zelf geen maar al goeie dingen van gehoord, en ze hebben zowat alle mogelijke varianten die je zou willen, al dan niet draadloos.

Ik gebruik altijd logitech gaming wireless keyboards en merk toch amper iets van input lag. Dat merk al geprobeerd?

Tot het toetsenbord besloot om random toetsaanslagen te registeren was ik tevreden over de responsiviteit van de Steelseries Apex Pro TKL (wireless).

Zelfde principe als Wooting met de Hall Effect switches.

Als je je zorgen maakt rond snelheid check dan dat je keyboard een minimale polling rate heeft van 1000hz.

Op www.rtings.com meten ze ook de inputlag.

Terug
Bovenaan