Aankoop steelstofzuiger

Dyson v10 fluffy, aangekocht bij in 2019 dyson zelf met kortingen +- 400euro. Nog niets gebroken, af en toe de filter eens spoelen en klaar. Top toestel.
We hebben ook een Karcher WD3 voor 60euro gekocht op amazon. (gekocht tijdens verbouwingen) deze heeft mijn schoonmoeder aan de haak geslagen. :cautious:
 
Wij hebben lang getwijfeld hiervoor, maar uiteindelijk toch voor de v11 gegaan wegens betere batterij en zuigkracht.
Maar genoeg mensen die ook tevreden zijn met de v8.
Wil je het extra geld in je zakken houden, ga dan gewoon voor de v8.
Wel wij hebben wel een grote hond
(Saint Bernard), daarom dat we een beetje na vraag doen.
 
Niet echt 100% advies, maar eerder een reactie op het eerdere advies.... Geen mensen hier die nog een "klassieke" stofzuiger met zak en stekkersnoer gebruiken?
Uit eigen ervaring vind ik dat nog altijd de beste en hoef je maar 1x passeren om het proper te krijgen.
Lekker inpluggen op netstroom voor de volle kracht en gewoon met een zak voor de minste BS.

Ik heb zelf een Bosch Propower 4 (850 Watt) en moet het ding zelfs ver van maximum power zetten of ik raak niet meer vooruit.
 
we hebben ook een dyson v8 absolute gekocht, prima toestel. ge kunt er vanalles mee doen. steel erop en "hop" living stofzuigen, of tapijt rol erop en gans de tapijt is vrij van katten haar. "de vollenbak" nee nee , ik ben er heel content van.

maar serieus, ik denk dat ge met een dyson nooit mis kunt zijn enige puntje is mss op volle kracht gaat de batterij niet heel lang mee, dus als je een groot huis hebt dan ga je het mss in 2 keer moeten doen.
het is wel duurder maar zijn echt degelijke steelstofzuigers. de "goedkopere" merken zijn tenslotte immitaties van dyson over het algemeen.

ik weet niet hoe dit zit met de recentere modellen... v10 v11 enz
 
Wij hebben zelf al 2j een "dreame" V11. Idd ook een dyson knockoff (wel ook niet supergoedkoop). Heel tevreden van feitelijk. Gezien we in appartement wonen gebruiken we dit veel vaker dan onze grote miele stofzuiger omdat die gewoon vlotter bereikbaar is. Zeker voldoende voor de gemiddelde stofzuigbeurt zelfs van ons tapijt.
 
Om hier nog even op verder tegaan, gezien ik nog steeds geen gekocht heb. Veel winkels raden ondertussen Dyson wel af. Zijn hun dienst na verkoop allemaal beu. Blijkbaar zouden ze vooral de online markt opgegaan gaan en dit laat te wensen over als er iets aan zou zijn. Ze raden mij eerder AEG en Rowenta aan. Op zich moet het ook niets te speciaal zijn voor mij. Is maar puur voor wat stof en plouche
 
Wij hebben zelf al 2j een "dreame" V11. Idd ook een dyson knockoff (wel ook niet supergoedkoop). Heel tevreden van feitelijk. Gezien we in appartement wonen gebruiken we dit veel vaker dan onze grote miele stofzuiger omdat die gewoon vlotter bereikbaar is. Zeker voldoende voor de gemiddelde stofzuigbeurt zelfs van ons tapijt.
Wij de xiaomi dreame v10 en eigelijk ook supertevreden van. Intussen al paar jaar in gebruik en doet nog steeds goed zijn werk, ook om bvb een stoffen zetel te stofzuigen. Voor het "zwaardere" werk ook nog wel een (onverwoestbare) Miele (10+ jaar) staan mét zak...
 
Om hier nog even op verder tegaan, gezien ik nog steeds geen gekocht heb. Veel winkels raden ondertussen Dyson wel af. Zijn hun dienst na verkoop allemaal beu. Blijkbaar zouden ze vooral de online markt opgegaan gaan en dit laat te wensen over als er iets aan zou zijn. Ze raden mij eerder AEG en Rowenta aan. Op zich moet het ook niets te speciaal zijn voor mij. Is maar puur voor wat stof en plouche
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met Dyson en hun aftersales moet ik eerlijk zijn. Aangekocht via Coolblue.
 
Om hier nog even op verder tegaan, gezien ik nog steeds geen gekocht heb. Veel winkels raden ondertussen Dyson wel af. Zijn hun dienst na verkoop allemaal beu. Blijkbaar zouden ze vooral de online markt opgegaan gaan en dit laat te wensen over als er iets aan zou zijn. Ze raden mij eerder AEG en Rowenta aan. Op zich moet het ook niets te speciaal zijn voor mij. Is maar puur voor wat stof en plouche
alle onderdelen zijn modulair en als je iets buiten garantie moet vervangen is het maar een schroefje open te draaien en het stuk online te bestellen.


en tijdens de 2 jaar garantie is het uw winkel hun probleem voor de aftersales. ik zou er mij geen zorgen in maken.
 
Voila sie, ondertussen de Rowenta X Force 11.60 gekocht voor 279€ waarvan de helft met ecocheques (wat ze ook niet overal aannemen). Vervangbare batterij, hoop accessoires. Voor wat het moet dienen feitelijk ideaal. De verkoper, iemand dat ik persoonlijke wel wat ken ondertussen zei dat ze gestopt waren met Dyson. Veel te veel ellende met hun aftermarket.
 
Niet echt 100% advies, maar eerder een reactie op het eerdere advies.... Geen mensen hier die nog een "klassieke" stofzuiger met zak en stekkersnoer gebruiken?

Een toestel gelijk de Miele C3 of een Henry zijn gebouwd om jaren mee te gaan en hebben veel betere zuigkracht algemeen genomen tegenover de robotstofzuigers of de goedkopere draadloze steelstofzuigers. Die Dyson modellen zijn zo duur, moeten opgeladen worden en zullen over de jaren sowieso batterij en zuigkracht verliezen.

Allez, het is makkelijk om ffkes uw draadloze stofzuiger te pakken of uw robot te laten rondgaan ja, maar of die echt "beter" werkt dan een traditioneel model... Uiteindelijk wilt ge dat het deftig proper is en als ge ermee een paar €100 minder kunt uitgeven.

De goedkoopste dyson V11 staat op €550 op Coolblue terwijl ge al een deftige Miele hebt voor €350. Om nog maar te zwijgen dat de premium die ge betaalt bij Dyson vaak dient voor prullen die niets toevoegen gelijk een display op uw stofzuiger
Hier hebben we nu zo een Henry, dat is al onze tweede. Daarvoor een aantal nilfisk stofzuigers gehad.
Maar nu zijn we toch ook aan het rondkijken voor zo een steelstofzuiger, gewoon omdat dat toch wel handiger is in gebruik.
 
Terug
Bovenaan