PS5 BE Games 9 games te koop ( God Of war - A Plague Tale - Diablo - Dead Island 2 -... )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
11/11/2023 20:00
Jammer dat ik het zo moet doen maar:
Op 15/11 kreeg ik bericht dat het spel op 16/11 zou verstuurd worden. Gezien ik 20/11 nog niks had gekregen dan maar eens berichtje gestuurd met vraag of het effectief verstuurd werd op 16/11. Kreeg antwoord dat het op 17/11 verstuurd was.

Op 23/11 nog steeds niks. Verkoper liet dan weten dat hij mijn geld zou terug storten als ik volgende maandag nog niks had gekregen. Op zaterdag 25/11 kreeg ik bericht van verkoper:
"Contact opgenomen met de post. Maandag zou het toekomen. Krantenwinkel was blijkbaar 3 dagen gesloten waardoor post niet was opgehaald."

Ondertussen stond ik ook al in contact met 2 andere personen hier die iets hadden aangekocht: Daedalus & Atomic heart. Ook zij hadden nog niks ontvangen.

Maandag 27/11 zoals verwacht niks ontvangen. Verkoper gecontacteerd en liet weten dat hij mij op dinsdag ging terugbetalen.
Ik heb hem nog gestuurd op dinsdag & woensdag met de vraag als het al werd teruggestort maar kreeg geen antwoord meer. Ondertussen zijn we vrijdag 1/12/2023 en heb ik nog steeds geen game & geen geld.

Ik wens een oplossing zijnde:
1: terugbetaling van de som die ik betaald heb
2: ik koop de game zelf ergens anders en ik wens dat bedrag te ontvangen

@Joeri @Sir. K ik tag jullie even gezien jullie moderator zijn en ik de tip kreeg om één van jullie te contacteren hieromtrent
 
Op 15 november heb ik betaald voor 2 spellen. Pas vandaag heb ik de spellen kunnen ontvangen, MAAR DAN MET BESCHADIGD COVERS.
Wie stuurt in godsnaam 2 spellen op in een papieren envelop? De stressvolle conversatie ga ik voor mezelf houden, maar het enige dat ik als raad kan geven is; vermijdt hem als de pest en het zal je grijze haren besparen.

Bij deze wil ik @Sir. K bedanken. Zonder zijn inspanning had ik hoogstwaarschijnlijk nog niks ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan