PS5 BE Games 7 x 100 euro psn vouchers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
01/12/2023 22:40

streetgamer

Member
Turnhout
iTrader: 99% (179/180)
Algemene informatie/specificaties
psn vouchers 100 euro
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
85 per stuk
 
Eerste keer dat ik zo'n voucher aanschaf, maar ik veronderstel dat je deze dan kan toevoegen aan de PS 'wallet' (portemonnee) en deze eens ze daar in zitten niet vervallen? (code zelf zal wss vervallen na max 1 jaar)

'k Heb nog wel een aantal items in m'n wishlist zitten die digital only zijn, dus indien 't saldo niet vervalt mag je mij opschrijven voor 3 stuks.
Zit ik weer goed voor een jaar of 3 aangezien ik de disc prefereer. :sneaky:

@streetgamer Indien mogelijk, graag vandaag alvast geregeld, aangezien de huidige black friday deals afsluiten tegen vannacht (& er zit toevallig eentje bij die'k nog uitgesteld heb).
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Eerste keer dat ik zo'n voucher aanschaf, maar ik veronderstel dat je deze dan kan toevoegen aan de PS 'wallet' (portemonnee) en deze eens ze daar in zitten niet vervallen? (code zelf zal wss vervallen na max 1 jaar)

'k Heb nog wel een aantal items in m'n wishlist zitten die digital only zijn, dus indien 't saldo niet vervalt mag je mij opschrijven voor 3 stuks.
Zit ik weer goed voor een jaar of 3 aangezien ik de disc prefereer. :sneaky:

@streetgamer Indien mogelijk, graag vandaag alvast geregeld, aangezien de huidige black friday deals afsluiten tegen vannacht (& er zit toevallig eentje bij die'k nog uitgesteld heb).
Alvast bedankt.
Yup het is idd hoe jij het allemaal zegt, codes ingeven op je playstation acc binnen 1 jaar en eens het bedrag op je account staat zou dit nooit mogen vervallen naar mijn weten. Ik kan je alle 3 de codes doorsturen meteen na betaling zolang je betaald met een directe overschrijving. Ik stuur je alvast een pm ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan