7-polige stekker vervangen door 13-polige?

Wilcao

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik heb nu een aanhangwagen met 7-polige stekker en deze werkt niet meer goed. Moet ik dan altijd vervangen door opnieuw een 7-polige of kun je daar nu ook een 13-polige opzetten?
 
kinderslot, is er eigenlijk een mechanisme dat wanneer je een accident hebt het kinderslot alsnog gedeactiveerd wordt eigenlijk?
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten.
Voor de keuring en hulpdiensten moet een deur langs buiten alvast opengaan.
 
Ik heb nu een aanhangwagen met 7-polige stekker en deze werkt niet meer goed. Moet ik dan altijd vervangen door opnieuw een 7-polige of kun je daar nu ook een 13-polige opzetten?
Je kan daar een 13 polige opzetten maar uiteraard heb je enkel verlichting zonder achteruitrijlicht en extra voeding wat standaard in een 13p wel zit
 
Ik heb nu een aanhangwagen met 7-polige stekker en deze werkt niet meer goed. Moet ik dan altijd vervangen door opnieuw een 7-polige of kun je daar nu ook een 13-polige opzetten?
Als je auto een 13-polige heeft kan je dat veranderen, maar zoals hierboven gezegd met dezelfde functionaliteiten als de huidige lichten. Ik ben toevallig net hetzelfde aan 't doen, maar heb meteen ook de lichten vervangen zodat ik grote achteruitrijfaren heb, want in 't donker mijn oprit oprijden is gene cadeau met een remork.
 
Terug
Bovenaan