4K Game PC € 4.000

Hangt er allemaal vanaf hoe ver je van dat scherm zit.
De meeste mensen die achter een pc zitten aan hun bureau, zitten met hun gezicht 50-60 cm van hun scherm.
En dan vind ik 32 ook teveel van goeie.
Ik vind 27 nog altijd ideaal als we over een pc monitor spreken en je gewoon aan een bureau zit met muis/keyboard.
Afstand is ongeveer 30cm.
 
60cm dat lijkt me toch het minimum om comfortabel te werken ...
Of moet zijn dat je nog een 14 inch CRT monitor hebt (of een laptop) ...

34" ultrawide vult gewoon meer van uw perifeer gezichtsveld, dan een 27" 1440p monitor maar de viewing distance blijft hetzelfde omdat de PPI hetzelfde is.
 
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden van mijn ultrawide. Nu dit komt ook omdat ik nog redelijk wat web-browsing en werk doe op die schermen, en dan is een normaal scherm vaak toch net iets beter.
 
Ik ben eigenlijk niet zo tevreden van mijn ultrawide. Nu dit komt ook omdat ik nog redelijk wat web-browsing en werk doe op die schermen, en dan is een normaal scherm vaak toch net iets beter.
oh, da's goesting dan. Ik zet vaak 2 browsers naast elkaar of een office toepassing op 1 helft een een browser in de andere. NLE's doe ik wel over heel het scherm.
 
oh, da's goesting dan. Ik zet vaak 2 browsers naast elkaar of een office toepassing op 1 helft een een browser in de andere. NLE's doe ik wel over heel het scherm.
Het kan soms handig zijn. Het stoort me vooral bij videocalls als ik mijn scherm deel, dan is er vaak vervorming tot onleesbaarheid toe bij de andere persoon.
 
Verschillen qua performance zullen minimaal zijn. Heb zelf een Inno3D 3080 en die werkt al drie jaar zonder problemen. Ik zou gewoon voor het goedkoopste model gaan. Kijk wel even de dimensies van je case na om zeker te zijn dat de GPU erin past. Die dingen worden keer op keer groter.

5oRlU3qaQCx1qA92Q6emfB5pRXSrYbprht4kEjjQ4kk.jpg

1600 euro voor een 4080 lijkt mij wel enorm veel. Dan kan je beter deze kopen.

 
Als een Asus RTX 4080 al 1600 euro kost koop je beter een Inno3D RTX 4090, die Inno3D RTX 4080 die veel goedkoper staat. De verschillen tussen de verschillende merken onderling zijn meestal te verwaarlozen.
 
Verschillen qua performance zullen minimaal zijn. Heb zelf een Inno3D 3080 en die werkt al drie jaar zonder problemen. Ik zou gewoon voor het goedkoopste model gaan. Kijk wel even de dimensies van je case na om zeker te zijn dat de GPU erin past. Die dingen worden keer op keer groter.

5oRlU3qaQCx1qA92Q6emfB5pRXSrYbprht4kEjjQ4kk.jpg

1600 euro voor een 4080 lijkt mij wel enorm veel. Dan kan je beter deze kopen.

Ik ga een witte systeem bouwen daarom dat ik ook een witte grafisch kaart wil hebben.
Als een Asus RTX 4080 al 1600 euro kost koop je beter een Inno3D RTX 4090, die Inno3D RTX 4080 die veel goedkoper staat. De verschillen tussen de verschillende merken onderling zijn meestal te verwaarlozen.
Inderdaad, 1600 Euro is veel geld voor een RTX 4080. Daarom dat ik voor de INNO3D 4090 ga.
 
Terug
Bovenaan