PC Onderdelen 3x Western Digital HDDs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/08/2023 00:00

kona1r

New member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
- WD Black WD1003FZEX 1TB 64MB Cache -> 10€
- WD Black WD6002FZWX 6TB 128MB Cache -> 50€
- WD Green WD40EZRX 4TB 64MB Cache -> 30€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Tessenderlo
Bij deze verkoop ik 3 overbodige HDDs, nl.

- WD Black WD1003FZEX 1TB 64MB Cache -> 10€
- WD Black WD6002FZWX 6TB 128MB Cache -> 50€
- WD Green WD40EZRX 4TB 64MB Cache -> 30€

Liefst afhalen in Tessenderlo indien mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Indien de SMART info geen errors of warnings vertoont, 80 euro excl verzending voor de 4 en 6 TB disken (=vraagprijs). Voor het verzenden moeten de disken zeer goed ingepakt worden in bubble wrap, want er valt al eens een doosje op de grond.
 
Ik ga toch gewoon voor afhaling gaan hoor, veel te veel gedoe anders. Beide HDDs hebben overal een blauw circelttje (fair) wanneer ik SMART in Samsung magician kijk. Dus beide HDDs zijn nog in orde en maken geen rare geluiden.
 
Ok, maar dan vervalt mijn bod, Tessenderlo is veel te ver om af te halen. Wel jammer dat je eerst aangeeft dat het wel kan.
 
Laatst bewerkt:


Bij deze Up 1, ik heb alle 3 de schijven volledig geformateerd en een check up gedaan met HD Tune. Alles werd feilloos uitgevoerd.
 
de 4 en 6 tb zijn niet volledig gescant volgens mij, 2199gb ? mss omdat ze een MBR partitie hebben ipv GPT ?
en is die 1tb echt zo snel, 346mb/s ?
 
Laatste up, ik wil de schijven eventueel verzenden, maar dan enkel alle 3 samen voor 100€. Zal er voor zorgen dat ze correct en veilig worden ingepakt met noppenfolie.
 
ik blijf geïnteresseerd in de 4 en 6 TB alleen... maar verlaag mijn (ingetrokken) bod ondertussen naar 70 euro + 5€ verzending naar een postpunt. Dit omwille eerst wel willen verzenden, dan niet, en nu weer wel... je ziet maar wat je ermee doet. In de derde schijf van 1TB heb ik totaal geen interesse.
 
Hoi, ik heb wel interesse voor de 1TB als je het kan verzenden, alleen is de vraag: is deze HDD hoorbaar vanaf 1meter afstand? (Maakt deze een continue zoemend/brommend/storend geluid?) Ik ben daar heel gevoelig aan, aan zo een dingen als ik dat de hele tijd moet aanhoren.
 
Kan je in HDTune van op de Health tab even de Power On Hours Count (data kolom) doorgeven aub?
En kijken of er geen gele regels zijn?
 
Sorry voor de bump maar waren deze HDDs niet laag geprijsd of zie ik het mis ?
Ben zelf op zoek naar wat extra HDD ruimte en kan de prijzen niet matchen met prijzen op bv. 2dehands
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan