Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IkMensen die Resin kunnen printen?
Wauw daar kan je mooie dingen mee maken. Ik ben ook aan het kijken om iets te kopen en Bambu Lab lijkt mij heel gebruiksvriendelijk als starter.Bekijk bijlage 37656Bekijk bijlage 37657
Hier ook recent begonnen met 3D printen, deze Switch dock gemaakt met de Bambu Lab A1 mini.
Via makerworld of gewoon de mobiele app installeren: Bambu HandyWauw daar kan je mooie dingen mee maken. Ik ben ook aan het kijken om iets te kopen en Bambu Lab lijkt mij heel gebruiksvriendelijk als starter.
Waar haal je die ontwerpen dan of is dit volledig zelf gemaakt?
mooi resultaat. je ziet met moeite lijntjes. Heb je iets van nabewerking gedaan?Bekijk bijlage 37656Bekijk bijlage 37657
Hier ook recent begonnen met 3D printen, deze Switch dock gemaakt met de Bambu Lab A1 mini.
Nee helemaal niets, alle stukken geprint en in elkaar geschroefd/gelijmd waar nodig.mooi resultaat. je ziet met moeite lijntjes. Heb je iets van nabewerking gedaan?
Wauw dat is echt wel mooi geprint dan!Nee helemaal niets, alle stukken geprint en in elkaar geschroefd/gelijmd waar nodig.
Koop Europees.Hier ook eens aan het kijken naar een eerste 3D-printer. Wil er mij wel in verdiepen, maar niet gigantisch veel tijd op overschot -> sowieso dus een van de nieuwe generaties die je niet continu hoeft af te stellen.
2 die ik op het oog heb:
- Bambu Lab A1
- Prusa Mini
Tot voor kort leek A1 de betere keuze, maar met heel hun verplichte cloud toestand lijkt deze mij al een pak minder interessant op langere termijn, en neig ik meer naar Prusa.
Of verhoog ik gewoon beter m'n budget en wacht ik op de Prusa Core 1 die hun eerste volledig enclosed medium format printer is?

Ook gezien. Maar vraag me af hoe goed dat gaat gaan. Zo'n laser cutter zorgt voor een enorme aanslag op alles voor de verbranding.Bambulab heeft een nieuwe printer uit.
Dual head, laser cutter? Wel prijzig.
https://eu.store.bambulab.com/en-be/products/h2d
ja feitelijk. Als dat overal gaat tussen kruipen. Maar de dual nozzle is wel een leuk iets.Ook gezien. Maar vraag me af hoe goed dat gaat gaan. Zo'n laser cutter zorgt voor een enorme aanslag op alles voor de verbranding.
Hier ook zo. Geen beeldjes of prullaria maar dingen die echt nuttig zijn. Anders is het toch maar weer plastiek op de plastiekhoop.Hier de laatste tijd ook nog enkele dingen ontworpen voor mijzelf zoals een houder voor mijn fietslicht en voor de antenne van mijn robotmaaier.
Ik kan daar oprecht uren met plezier aan werken en telkens een prototype of 4 uitprinten met nieuwe aanpassingen.
Ik zou enkel eens een enclosure moeten maken zodat ik eens andere materialen dan pla en petg kan printen.