3 foto's printen

Muscleduck

Well-known member
Dag allemaal,


Met het overlijden van onze kat zou mijn vrouw graag een collage hebben en die inkaderen. Mijn vraag is nu waar ik zoiets kan laten afprinten aan hoge kwaliteit. De meeste foto's gaan wel smartphone foto's zijn, maar gezien ik het resultaat grofweg op A4 formaat zou houden zal dat niet zo veel uitmaken. Er zitten ook enkele DSLR foto's bij de collage. Verder wil ze nog een 2-tal foto's van haar zwangerschap printen, ook in ca dat formaat vermoed ik. De prijs maakt me niet zo veel uit. Ik neem aan dat ik voor 3 prints toch sowieso veel zal betalen per print. Het is dan voor mij ook belangrijker dat ik kwalitatieve prints heb. De 2 zwangerschapsfoto's zijn sowieso door een fotograaf gemaakt, dus deze zijn van hoge kwaliteit.

Alvast bedankt voor de input.
 
Je hebt smartphoto (gebruiken wij hier al jaren voor fotoboeken, foto's, kaders, ...), die zijn snel, goed van kwaliteit en een uitstekende klantenservice.
Fotografen raden meestal profotonet aan, dat is kwalitatief beter maar allemaal wat minder gebruiksvriendelijk (onze trouwalbum heb ik daar gemaakt).
 
Je hebt smartphoto (gebruiken wij hier al jaren voor fotoboeken, foto's, kaders, ...), die zijn snel, goed van kwaliteit en een uitstekende klantenservice.
Fotografen raden meestal profotonet aan, dat is kwalitatief beter maar allemaal wat minder gebruiksvriendelijk (onze trouwalbum heb ik daar gemaakt).
Die 2e kende ik nog niet. Interessant!
 
Hier ook heel tevreden van Smartphoto (producten en dienst na verkoop).

We hebben hier al fotoboeken, foto op doek, foto op hout, foto op forex, foto op tas, foto op kussen, etc. laten maken.

Bij een drukfout (onze eigen fout, we hadden een letter verkeerd getypt) kosteloos een nieuw fotoboek ontvangen.
 
Hier ook heel tevreden van Smartphoto (producten en dienst na verkoop).

We hebben hier al fotoboeken, foto op doek, foto op hout, foto op forex, foto op tas, foto op kussen, etc. laten maken.

Bij een drukfout (onze eigen fout, we hadden een letter verkeerd getypt) kosteloos een nieuw fotoboek ontvangen.
Hier hangt het ook vol.
Fotoboek maakt mijn vrouw elk jaar en daar stond ook al eens een typfout in die kosteloos werd vervangen.
 
Terug
Bovenaan