007 First Light

007 First Light

Wat een zalige game. Net geen 14u overgedaan en smaakt naar meer. Hopelijk kan IO hierop voortbouwen op deze sterke basis en er nog meer James Bond van maken. Kan nog heel veel aan toegevoegd worden en verbeterd worden. :D

8.5/10 imo.

Wat een zalige game. Net geen 14u overgedaan en smaakt naar meer. Hopelijk kan IO hierop voortbouwen op deze sterke basis en er nog meer James Bond van maken. Kan nog heel veel aan toegevoegd worden en verbeterd worden. :D

8.5/10 imo.
Het zal amazon studio's die de games nu gaat ontwikkelen jammer genoeg.

Heb de game ook maar opgepikt en het nu de prologue en trainingsmissie gedaan. Spel zit wel goed in elkaar, buiten dat ik de knoppen van de controller niet goed ken (omdat elk merk zijn eigen layout heeft...) werkt alles perfect.
Speel het op PC met een 9800X3D, 32GB DDR5 en RTX5080 en zit rond de 100fps @ 3440x1440 ULTRA met DLSS quality.

Hmm, geen multiplayer modus?

Beste ervaringen met James Bond voor mij zijn toch de multiplayer.
Op de N64 echt kapot gespeeld (paintball modus iemand?), daarna ook nog Nightfire en Everything Or Nothing op de Gamecube.
Vooral die laatste was echt mega leuk om co-op te spelen.

Voor een spel van 14u is €70 toch wat gek, niet? Ik dacht dat het zowat ongeschreven regel was dat de heel korte games toch wat scherper geprijsd waren.

Kwaliteit > Kwantiteit

Laat ons aub de lengte van een game geen invloed laten hebben op de prijszetting.
Ik geef liever €70 aan een vette game van 15uur dan €30 aan een sleur van een spel dat 100+ uren duurt.

Het zal amazon studio's die de games nu gaat ontwikkelen jammer genoeg.
Zover ik lees gaat amazon studio's enkel publiceren?
Het kan nog steeds door IO ontwikkeld worden.

Heb wel schrik voor de input van Amazon, dat wel.
IO gaat geen carte blanche meer hebben :(

Terug
Bovenaan