Belangerijker, kan je hem mollen?Dimitri vegas komt er blijkbaar in voor? Iemand hem al herkend?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Belangerijker, kan je hem mollen?Dimitri vegas komt er blijkbaar in voor? Iemand hem al herkend?
Belangerijker, kan je hem mollen?

Yes - DJ in het Aleph stukDimitri vegas komt er blijkbaar in voor? Iemand hem al herkend?
Dimitri vegas komt er blijkbaar in voor? Iemand hem al herkend?
Ik zou die dus niet herkennen. Ik zou gezien de naam zelfs denken dat het over 2 mensen gaatChase and status had ik wel herkend, kon bijna niet naast gekeken worden

Dat is ook zo, heel de club hing vol met affiches en ze stonden op het podium, natuurlijk als die muziek u nooit gepasseerd heeft, gaat dat over uw hoofd.Ik zou die dus niet herkennen. Ik zou gezien de naam zelfs denken dat het over 2 mensen gaat![]()
Het zal amazon studio's die de games nu gaat ontwikkelen jammer genoeg.Wat een zalige game. Net geen 14u overgedaan en smaakt naar meer. Hopelijk kan IO hierop voortbouwen op deze sterke basis en er nog meer James Bond van maken. Kan nog heel veel aan toegevoegd worden en verbeterd worden.
8.5/10 imo.
Zover ik lees gaat amazon studio's enkel publiceren?Het zal amazon studio's die de games nu gaat ontwikkelen jammer genoeg.