Keintje
Legacy Member
Een job met zo weinig mogelijk of geen contact met anderen is misschien wel goed voor je, maar aangezien je al een vrij zware depressieve periode hebt doorgemaakt (zelfmoordneigingen) vraag ik me af dat werken in een omgeving zonder ander menselijk contact wel bevorderlijk is voor je positiviteit??
Ik ben de vriendin van WarBlade en heb ondertussen al 12 jaar ervaring met zijn "probleem". Sinds hij een job heeft waarbij hij veel sociaal contact heeft heb ik gemerkt dat hij net zoals jij veel minder problemen heeft met bv. naar de winkel te gaan. Zijn situatie is verre van opgelost of onder controle, maar wel veel verbeterd sinds de sociale omgang op zijn werk.
Toen hij een job had als operator dus met weinig sociaal contact werd hij echt volledig depressief alleen al omdat hij veel tijd had tijdens de dag om over zijn eigen problemen na te denken.
Ik ben de vriendin van WarBlade en heb ondertussen al 12 jaar ervaring met zijn "probleem". Sinds hij een job heeft waarbij hij veel sociaal contact heeft heb ik gemerkt dat hij net zoals jij veel minder problemen heeft met bv. naar de winkel te gaan. Zijn situatie is verre van opgelost of onder controle, maar wel veel verbeterd sinds de sociale omgang op zijn werk.
Toen hij een job had als operator dus met weinig sociaal contact werd hij echt volledig depressief alleen al omdat hij veel tijd had tijdens de dag om over zijn eigen problemen na te denken.

