MECHcraft
Legacy Member
Hallo mede forumleden.
Ik zit met een dilemma op zoek naar werk.
Ik zit nu al een tijd thuis met een ziekte uitkering.
Graag zou ik iets van mijn leven willen maken.
Op kosten leven van de gemeenschap heeft mij een nog lager zelfbeeld.
Mijn problemen =
-Agorafobie
-Syndroom van Asperger
En daarnaast =
Ik heb in Mei een 4 voudige linker schouderbreuk opgelopen door lelijk te vallen.
( Humerus kop fractuur )
Nu 6 maand later kan ik mijn linker schouder nog altijd niet teveel belasten.
kheb mij ingeschreven bij jobcentrum, en ik zou willen beginnen met een stage.
Ik zoek een job die ik graag wil doen, en het moet zelfs niet teveel betaald worden, zolang ik het maar aankan en niet teveel onder de mensen kom.
Momenteel zie ik mijn situatie zoals het volgende.
Ik leef in een appartement dag in dag uit, het is net zoals een gevangencel die ik zelf ingericht heb.
Slapen, boodschappen, internet, slapen, boodschappen, internet, etc.
Dus leven zonder een doel, het is om meer depri van te worden.
Vorig jaar had ik een doel, een jaar opleiding als PC technicus die mij 1k+ euro heeft gekost.
Dit begon goed, totdat ik letterlijk ziek begon te worden van teveel onder de mensen te zitten in combo met mijn medicatie.
Dus dit eindigde in een epic fail.
Nu een slechte ervaring was het zeker niet, 2 jaar ervoor was er een tijd dat ik schrik had om buiten te komen of om boodschappen te doen.
Gelukkig is dit achter de rug door begeleiding van mijn psychiater en mijn medicatie.
De schrik om tussen mensen te functioneren is er nog altijd, maar nu durf ik tenminste buiten te komen ondanks de bijwerkingen van mij medicatie, nu en dan
Eens overgeven ( meestal s'ochtens ), en mij enorm zwak voelen ( 2x slapen de dag in totaal 12h+ ).
Soms denk ik ook dat ik iets aan mijn hart heb, 1km wandelen en ik zit onder het zweet, misch door de medicatie ik weet het niet.
MIJN VRAAG:
Welke jobs zijn er voor mij ?
-Weinig menselijk contact.
-Afwisselende job.
-Niet te belastend.
Loon maakt niet uit, zelfs laag verdienende jobs komen in aanmerking.
Sry voor enige taalfouten.
Ik weet dat de post laat is, 2am maar das de comfort zone voor mij, sommige mede Aspergers zullen dat wel begrijpen
Dank u bij voorbaat.
Ik zit met een dilemma op zoek naar werk.
Ik zit nu al een tijd thuis met een ziekte uitkering.
Graag zou ik iets van mijn leven willen maken.
Op kosten leven van de gemeenschap heeft mij een nog lager zelfbeeld.
Mijn problemen =
-Agorafobie
-Syndroom van Asperger
En daarnaast =
Ik heb in Mei een 4 voudige linker schouderbreuk opgelopen door lelijk te vallen.
( Humerus kop fractuur )
Nu 6 maand later kan ik mijn linker schouder nog altijd niet teveel belasten.
kheb mij ingeschreven bij jobcentrum, en ik zou willen beginnen met een stage.
Ik zoek een job die ik graag wil doen, en het moet zelfs niet teveel betaald worden, zolang ik het maar aankan en niet teveel onder de mensen kom.
Momenteel zie ik mijn situatie zoals het volgende.
Ik leef in een appartement dag in dag uit, het is net zoals een gevangencel die ik zelf ingericht heb.
Slapen, boodschappen, internet, slapen, boodschappen, internet, etc.
Dus leven zonder een doel, het is om meer depri van te worden.
Vorig jaar had ik een doel, een jaar opleiding als PC technicus die mij 1k+ euro heeft gekost.
Dit begon goed, totdat ik letterlijk ziek begon te worden van teveel onder de mensen te zitten in combo met mijn medicatie.
Dus dit eindigde in een epic fail.
Nu een slechte ervaring was het zeker niet, 2 jaar ervoor was er een tijd dat ik schrik had om buiten te komen of om boodschappen te doen.
Gelukkig is dit achter de rug door begeleiding van mijn psychiater en mijn medicatie.
De schrik om tussen mensen te functioneren is er nog altijd, maar nu durf ik tenminste buiten te komen ondanks de bijwerkingen van mij medicatie, nu en dan
Eens overgeven ( meestal s'ochtens ), en mij enorm zwak voelen ( 2x slapen de dag in totaal 12h+ ).
Soms denk ik ook dat ik iets aan mijn hart heb, 1km wandelen en ik zit onder het zweet, misch door de medicatie ik weet het niet.
MIJN VRAAG:
Welke jobs zijn er voor mij ?
-Weinig menselijk contact.
-Afwisselende job.
-Niet te belastend.
Loon maakt niet uit, zelfs laag verdienende jobs komen in aanmerking.
Sry voor enige taalfouten.
Ik weet dat de post laat is, 2am maar das de comfort zone voor mij, sommige mede Aspergers zullen dat wel begrijpen

Dank u bij voorbaat.


